2007-ben a WU2 hajápoló termékcsalád a fiatalabb célcsoport felé nyitott, és egy közösségi portál létrehozása mellett döntött. A hangsúly az egyediségen és az eredetiségen van.
A microsite-on a regisztrált felhasználók számtalan hajforma, szín és kiegészítő (hajcsat, színező, napszemüveg) segítségével alakíthatják ki saját identitásukat ebben a különös világban.
A Carnation tenderen nyerte el a megbízást. A website kialakításában a Carnation együttműködő partnere a WU2 offline ügynöksége, a Havasi Reklámügynökség volt, áll a társaság közleményében.
A Carnation Zrt. jelentősebb ügyfelei többek között az AXA, a Beiersdorf (Nivea), a Budapesti Értéktőzsde, a CIB Bank, a Danubius Hotels, az E.On Hungária, az ELMŰ, a Microsoft, a Magyar Posta Biztosító, a Magyar Televízió, a Malév, és a Nemzeti Hírközlési Hatóság.