1p

A WU2 hajápoló termékcsalád egyedi online megjelenést tervezett a fiatal célcsoport számára - a www.wukiland.hu website tervezési és kivitelezési feladatait a Carnation végezte.

2007-ben a WU2 hajápoló termékcsalád a fiatalabb célcsoport felé nyitott, és egy közösségi portál létrehozása mellett döntött. A hangsúly az egyediségen és az eredetiségen van.

A microsite-on a regisztrált felhasználók számtalan hajforma, szín és kiegészítő (hajcsat, színező, napszemüveg) segítségével alakíthatják ki saját identitásukat ebben a különös világban.

A Carnation tenderen nyerte el a megbízást. A website kialakításában a Carnation együttműködő partnere a WU2 offline ügynöksége, a Havasi Reklámügynökség volt, áll a társaság közleményében.

A Carnation Zrt. jelentősebb ügyfelei többek között az AXA, a Beiersdorf (Nivea), a Budapesti Értéktőzsde, a CIB Bank, a Danubius Hotels, az E.On Hungária, az ELMŰ, a Microsoft, a Magyar Posta Biztosító, a Magyar Televízió, a Malév, és a Nemzeti Hírközlési Hatóság.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!