2p

Kábeltelevíziós és telefonszolgáltatása együttes igénybevételéről közzétett reklámjaival megtévesztette fogyasztóit a UPC Magyarország Telekommunikációs Kft. - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A jogsértés miatt a vállalkozásnak 35 millió forint bírságot kell fizetnie.

A versenyhatóság ez év májusában indított eljárást a UPC Kft. ellen, mert azt gyanította, hogy a vállalkozás a telefon díjáról valamint a szolgáltatáshoz kapcsolódó hűségnyilatkozatról hiányos tájékoztatást adott közre.

Akciói során a UPC a televíziós és rádióreklámjaiban, illetve óriásplakátjain nem, vagy nem megfelelően tájékoztatta fogyasztóit arról, hogy a beígért kedvezmények csak hűségnyilatkozat aláírása fejében vehetők igénybe. A társaság reklámjaiból nem mindig derült ki az sem, hogy a kedvezményes havi díjak és belépési díjak igénybevételéhez mely programcsomagra kell előfizetni.

A UPC nem, vagy nem megfelelően közölte a fogyasztókkal sem azt, hogy a kedvezményes havidíjak csak egy ideig élnek, sem azt, hogy a kedvezményes időszak pontosan mennyi ideig tart. Ráadásul a jogsértéssel érintett reklámokban nem, vagy nem megfelelően szerepelt az az előírás, hogy bizonyos kedvezmények csak az új vagy a már meglévő előfizetőkre is vonatkoznak-e.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!