1p

Szolgáltatási és irányítási (menedzsment) részlegein a jövő év végéig 75 millió eurót szeretne megtakarítani a vezető európai elektronikai gyártó. A Magyarországon két leányvállalattal is rendelkező ipari óriás, egyelőre felhagy termékbevezetési tervével a navigációs eszközök piacán.

Sajtójelentések szerint kiábrándították a befektetőket a vállalat idei és jövő évéről szóló becslések, jóllehet adó és kamatok előtt számolt bevételének (EBITDA) arányát üzletében 4 százalékosra teszi erre az évre, azaz korábbi előrejelzéseinek felső szélére. A jövőre évre ugyanakkor 7,5 százalékos EBIDTA-kamatrést jelzett, nem változtatva korábbi ilyen vonatkozású előrejelzésén. Ennél jóval kisebb lesz ez a mutató a szórakoztató elektronikai termékszegmensben, más profilban ennek akár kétszerese is.

A takarékossági intézkedések mellett jelentős, mintegy 100 millió eurós marketingkampányról is beszámoltak a cég vezetői, amivel szeretnék bebiztosítani az elektronikai berendezéseknél a céljaik elérését.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!