1p

Nem érződik a nagy internetes portálok reklámbevételén a hitelválság és az amerikai gazdaság gyengélkedésének hatása.

A négy legnagyobb portál, a Google, a Yahoo!, az MSN és az AOL bevétele az eMarketer előrejelzése szerint a gazdasági lassulás közepette is növekedni fog idén, a Google-é például 27,4 százalékkal. A négy piacvezető egyébként a teljes amerikai online reklámköltés több mint felét, mintegy 56,4 százalékát kasszírozza be.

A piac abszolút vezetője a Google a maga 25,7 százalékos részesedésével, három legnagyobb riválisának együttesen is csak alig több, 30,7 százalékos részesedése van. A cégnél landol a négy legnagyobb portálnál összesen elköltött reklámdollárok több mint fele - 57 százaléka -, ez több mint kétszerese a 2004-es adatnak.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!