1p

Összeomlik a magyar egészségügy?
Mennyi pénz hiányzik a rendszerből?
Mitől lesznek rövidebb várólisták?
Csak a magánegészségügyre számíthatunk?
Online Klasszis Klub élőben Rékassy Balázzsal

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. szeptember 18. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Eredménytelenül zárhatja uniós pénzből finanszírozott közlekedési nagyberuházásait Debrecen, Szeged és Miskolc, mert a villamos- és trolibusz-beszerzéseket nagyon megdrágította a forint gyengülése - írja a Népszabadság.

Ez azzal járhat, hogy a Közlekedési Operatív Programban (KözOp) elnyert támogatások kiegészítésére egyik megyeszékhelynek sem lesz elég pénze. 

A KözOp beruházásait kezelő Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnél (NFÜ) a Népszabadság annyit tudott meg: a már elfogadott három nagyberuházás célegyenesbe fordulásáig valószínűleg nem adnak szabad jelzést a "Városi közösségi kötöttpályás közlekedés fejlesztése" címen jegyzett, 163,73 milliárd forintos uniós támogatási keretet terhelő újabb pályázatoknak.

Az NFÜ-nél elképzelhetőnek tartják a villamostenderek támogatási szerződésének módosítását is, ami lehetővé tenné a fejlesztésekre fordítható uniós források növelését. A forint árfolyamkockázatát azonban a kormánynak és a városoknak a finanszírozásban való részvételük arányában közösen kellene vállalnia - olvasható a lapban.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!