A Rolls-Royce Trent 900 motorokkal hajtott első három szuperjumbo együttesen már több mint 120 tesztrepülést hajtott végre és mintegy 440 órát töltött a levegőben. Míg az első két A380-as maximális felszereltséggel utazott, legifjabb testvérüket csak közepes mennyiségű műszerrel ellátva próbálták ki. Az új gép a tesztek után Hamburgba fog repülni, ahol - a szuperjumbók közül elsőként - teljes utastérrel látják majd el, hogy segítségével fejleszthessék az utas- és rakodótereket.
A közeljövőben két újabb tesztgép is csatlakozni fog a programhoz, a könnyű felszereltségű MSN 7, valamint az Engine Alliance GP7000 típusú hajtóművekkel szerelt MSN 9. A repülők tesztelése jól halad, az Airbus minden valószínűség szerint tartani tudja a forgalomba állítás 2006 végi határidejét.
Ahogy a Menedzsment Fórum már korábban beszámolt, a szuperjumbo szombaton sikeresen landolt a frankfurti repülőtéren az első nagy légikikötőbe tett útja után. A világ legnagyobb utasszállítója helyi idő szerint reggel kilenc óra előtt három perccel ért földet a reptér ködös északi kifutóján, s tíz perccel később már kijelölt kapuja előtt parkolt. Egy nyolcórás tesztsorozatot követően az óriásgép visszatérhetett a dél-franciaországi Toulouse-ban lévő Airbus-főhadiszállásra.