2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hazánkban a pénzügyi szektort érinti leglátványosabban az arculatváltási hullám. Az elmúlt néhány év alatt fél tucat hitelintézet esett át névváltáson, írja a Világgazdaság.

Két év alatt háromszor váltott nevet a francia Axa biztosító magyarországi leányvállalata. Amíg a svájci Winterthur a biztosításra koncentrált, a társaságot megvásárló Credit Suisse eleinte a banki szolgáltatások bevezetését is célul tűzte ki. Később kiderült, a legnagyobb svájci lakossági bank meg akar válni a biztosítótól, amely visszanyerte a Winterthur nevet, majd a társaság a világ vezető biztosítói közé tartozó francia Axa tulajdonába került.

A K&H Bank két évvel ezelőtti márkafrissítése a belga anyabank, a KBC úgynevezett lokális márkastratégiájának keretében történt, így a bank otthonának tekintett régiónkban mindenütt a legerősebb helyi márkanév alatt működtetik tovább az érdekeltségeket - fejti ki Horváth Magyary Nóra kommunikációs vezető. Egységesen használják az anyabank logóját, miközben az egyes márkák személyiségjegyei, arculata mindig a helyi viszonyokhoz igazodik.

Az OTP Bank márkafrissítését az indokolta, hogy kilenc országban jelen lévő multinacionális hitelintézetté vált, amely 11 milliónál több ügyfelet szolgál ki. A legnagyobb hazai bank a különböző kultúrájú országok eltérő gazdasági környezetében korszerű és komplex termékekkel, szolgáltatásokkal akar megjelenni.

A HVB-t váltó UniCredit név itthoni megjelenése az európai bankcsoport két évvel ezelőtti létrejöttéhez kötődik: a milánói központú UniCredit egyesült a bajor Hypo Vereinsbankkal, amelynek már része volt az osztrák piacvezető Bank Austria Creditanstalt. A névcsere a banki világranglista első 20 helyezettje között jegyzett UniCredit csoport elkötelezettségét jelzi - fejti ki a Világgazdaságnak Sipos József, az UniCredit Bank Hungary Zrt. marketing- és kommunikációs vezetője.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!