1p

Előrejelzések szerint a helyi relevanciával bíró online reklámokra költött összeg eléri a 2,9 milliárd dollárt az USA-ban 2007-ben. Ez a teljes internetes hirdetési piac 13,4 százalékát teszi ki.

Ezen a szinten a helyi internetes reklámozásban rejlő ígéretek még meghaladják a valóságot - vélik elemzők. Néhány tényező azonban segíthet a növekedés gyorsításában. A kis- és középvállalkozások - mint potenciális online hirdetők - vagyona például hozzájárulhat az emelkedéshez, csakúgy, mint a honlapok lokális médiumokkal való együttműködése - írja az eMarketer.

A helyi online reklámozás aránya az internetes hirdetésekben nőtt, az összes reklám között viszont enyhén csökkent az elmúlt évben. Az eMarkeret előrejelzése szerint 2011-re az Egyesült Államok összes hirdetésének egyharmada lesz lokálisan célba juttatott.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!