Egy évvel korábban a gazdasági válság miatt sokan a kis adók végét vizionálták, azonban azok újabb hirdetési felületeket és ezzel új piacokat nyitottak meg.
Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületénekelnöke, valamint a Fehérvár Rádió ügyvezetője a Világgazdaságnak elmondta: a gazdasági problémák ellenére számszerűleg több hirdető jelent meg ezen a piacon, igaz, azok kevesebbet – mintegy 2,8 milliárd forintot – költöttek tavaly.
A kisebb csatornák alkalmazkodtak ahhoz a kirajzolódó új trendhez a legjobban, miszerint egyre inkább az úgynevezett „non-spot” kommunikációt (PR-interjúk, beszélgetések, reklámhírek) igénylik a cégek. Ezek a megoldások ráadásul a rádióadók számára nagyon csekély gyártási költséggel járnak. Így profiltól függetlenül nagyon jó eredményeket produkáltak a helyi rádiók, írja a Világgazdaság.