1p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A számtalan nehezítő tényező ellenére tavaly nyertesként kerültek ki a helyi rádióadók a hallgatókért és a hirdetőkért folytatott harcból – derül ki a Helyi Rádiók Országos Egyesületének felméréséből, amelyet a Világgazdaság idéz.

Egy évvel korábban a gazdasági válság miatt sokan a kis adók végét vizionálták, azonban azok újabb hirdetési felületeket és ezzel új piacokat nyitottak meg.

Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületénekelnöke, valamint a Fehérvár Rádió ügyvezetője a Világgazdaságnak elmondta: a gazdasági problémák ellenére számszerűleg több hirdető jelent meg ezen a piacon, igaz, azok kevesebbet – mintegy 2,8 milliárd forintot – költöttek tavaly.

A kisebb csatornák alkalmazkodtak ahhoz a kirajzolódó új trendhez a legjobban, miszerint egyre inkább az úgynevezett „non-spot” kommunikációt (PR-interjúk, beszélgetések, reklámhírek) igénylik a cégek. Ezek a megoldások ráadásul a rádióadók számára nagyon csekély gyártási költséggel járnak. Így profiltól függetlenül nagyon jó eredményeket produkáltak a helyi rádiók, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!