2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2007-ben minden második brit internet-használó rendszeresen látogatott valamilyen közösségi oldalt - derül ki egy friss felmérésből. A hirdetők azonban egyelőre távol maradnak ettől a dinamikusan fejlődő piactól, mivel a különböző felhasználók miatt nagyok a kockázatok.

A tavalyi év egyik emlékezetes sztorija volt, amikor több brit nagyvállalat - köztük a Vodafone, a Halifax és a Virgin Media - visszavonták hirdetéseiket a Facebook közösségi oldalról, mivel a reklámok olyan felhasználók oldalain is megjelentek, akik a szélsőjobboldali Brit Nemzeti Pártot népszerűsítették.

A szakemberek szerint a közösségi oldalak üzemeltetőinek új reklámozási formákat kell kitalálniuk, szembe kell nézni azzal, hogy egy egyszerű banner kihelyezése már nem vonzó a reklámozók számára.

"A vállalatok próbálják megérteni, hogy működnek a közösségi oldalak, és hogyan tudják befolyásolni azokat" - nyilatkozta egy szakember az eMarketernek. Szerinte a közösségi oldalakon az átlagnál lényegesen olcsóbban lehet hirdetni, mivel ezeken a lapokon a felhasználók nem szívesen néznek reklámokat.

Ugyanakkor a közösségi oldalak komoly előnyt is hordoznak magukban a hirdetők számára, mivel segítségükkel körül tudják határolni célközönségüket, elég csak egy szűk közösségnek hirdetni az oldalakon. Ugyanakkor szükség van egy egészséges gyanakvásra, hiszen az arra készteti a nagy cégeket, hogy az internetes reklámozás más területein is jobban átgondolják stratégiájukat.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!