2p

A Pay per click (fizetés kattintásonként, PPC) reklámozás költséges lehet. Azonban egy nagy-britanniai management tanácsadó cég - karácsonyi ajándékként - visszafizeti a kattintási költségek egy részét a hirdetőknek decemberben. A TopPosition volt az egyik első PPC-tanácsadó, amely MSN kampány-menedzsmentet kínált.

Az Epsom céghez tartozó Top Position öt százalékos engedményt ad az új MSN accountot létrehozó ügyfeleknek az adCenter kampány részeként - közli az Onrec.com.

"Az MSN fantasztikus platformot kínál a kreatív pay per click kampánynak" - közölte a Top Position ügyvezető igazgatója, Daniel Jupp. A cég a demográfiai targetálási lehetőségek mellett a Microsoft erős vásárlói bázisára támaszkodik. A Top Position így a felhasználói adatokat elemezve a potenciális fogyasztókhoz tudja eljuttatni a hirdetéseket.

A TopPosition - mint a kattintáson alapuló reklámozás központja - volt az egyik első PPC-tanácsadó, amely MSN kampány-menedzsmentet kínált. A munkatársai a hatékonyabb ügyfélelérés érdekében az adCenter bevezetése óta business intelligence megoldásokkal próbálják megismerni a klikkelés mögötti felhasználókat. Így a tanácsadó cég képes arra, hogy minimálisra csökkentse a felesleges klikkeléseket és elérje az optimális teljesítményszintet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!