Az RTD kávékategória éves globális forgalma közel tízmilliárd dollár. A szegmens évek óta nő, s a várakozások szerint a növekedés tovább folytatódik. Az elmúlt öt évben a szegmens világszerte (a japán piacot nem számítva) átlagosan évi 10,1 százalékkal bővült - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.
“Az eszpresszópiac egyik vezetőjeként az illy bizonyította elkötelezettségét a kiváló minőség mellett, s láthattuk folyamatos újítókészségét is. Ezért működünk együtt a vállalattal” - nyilatkozta Muhtar Kent, a The Coca-Cola Company elnöke és operatív igazgatója.
“Büszkén lépünk szövetségre a szénsavas italok piacának legismertebb márkájával, hogy a vásárlók újabb csoportjának is bemutathassuk az illy ízt. Emellett újabb lehetőségeket kínálunk azon fogyasztóknak, akik már ma is szeretik hagyományos eszpresszónkat” - mondta Andrea Illy, az illycaffè igazgatótanácsának elnöke.
Noha a márkák illetve a terjesztés részleteit még nem véglegesítették, mindkét fél arra számít, hogy a vegyesvállalat létrehozásáról szóló szerződést még 2007 vége előtt aláírják.