1p

Hiába nőtt a lakossági fogyasztás 2008 karácsonyán az egy évvel korábbihoz képest, a haszon túlnyomó részét a multik könyvelhették el, míg a kis- és középvállalkozások (kkv-k) többsége alig érzett valamit a vevőrohamból, állapítja meg a marketingcommando.hu 2008 januárjában végzett felmérése.

Az 1500 fős mintán alapuló felmérés eredményei azt mutatják, hogy a kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele összességében csökkent a tavalyihoz képest; a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk viszont nem tapasztalt változást, húsz százalék forgalma pedig jelentősen csökkent - olvasató az MTI-hez csütörtökön elküldött közleményben.

A legjobb karácsonya azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások - derül ki a Marketing Commando felméréséből.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!