A kampány célja Budapest népszerűsítése a nemzetközi hivatásturisztikai piacon, a piaci szereplők együttműködésének és eredményességének erősítése, valamint az értékesítés támogatása a kampány időszaka alatt.
Az együttműködő partnerek arra számítanak, hogy a kampány eredményeképpen legalább 60 nemzetközi rendezvényt sikerül Magyarországra csábítani, amelyeken mintegy 12 ezer vendég vesz részt, akik mintegy 24 ezer vendégéjszakát töltenek el a csatlakozott szálláshelyeken.
A 2011. április 1. és 2012. július 30-a között zajló akció központi eleme a rendezvényekhez kapcsolódó gálavacsorák és fogadások helyszínének térítésmentes biztosítása a nemzetközi rendezvények számára. Ehhez a nemzetközi rendezvényszervezőknek minimum 2
éjszakás, minimum 50 fős rendezvényt kell szervezniük Magyarországon, legalább félnapos konferenciaterem-bérléssel. A gálavacsora szervezésébe a külföldi partnernek be kell vonnia egy hazai partnercéget is.
A kampányhoz 14 hazai szervezőiroda, 24 budapesti négy- és ötcsillagos szálloda, továbbá számos rendezvényhelyszín csatlakozott.
A kampány legfőbb célpiacai Ausztria, Belgium, Észak-Európa, Franciaország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Svájc és az Amerikai Egyesült Államok.
A kampány önálló honlapja a www.budapestmeetings.com címen érhető el, és azon a kampány valamennyi résztvevőjének megjelenést biztosítanak.
MTI