1p

Növelni fogja a közösségi médiában, illetve e-mail-marketingre elköltött pénzösszeget a hirdetők háromnegyede a következő három évben, kétharmaduk pedig a mobiltelefonos szöveges üzenetekre fordított keretet is bővíti - derül ki az Eloqua friss felméréséből.

A kutatásban megkérdezettek többsége az online reklámpiac egészét tekintve is bizakodó volt, tízből kilenc válaszadó növelné az összes internetes reklámra költött büdzséjét. Az emelkedés valószínűleg főleg a nyomtatott lapok rovására történik majd, hiszen a válaszolók több mint fele (55 százaléka) csökkenti az újságokban és magazinokban elköltött hirdetési költségvetését a következő három évben.

A közösségi oldalakon történő hirdetés terén a szakemberek 2,4 milliárd dolláros piacot várnak 2011-re, ami igen jelentős növekedés az idénre prognosztizált 1,4 milliárdhoz képest. Az e-mail-marketing piaca három éven belül 677 millió dollárosra bővül az idénre várt 492 millióról - írja az eMarketer. Az SMS-hirdetésekre fordított összeg a vizsgált időszakban több mint kétszeresére, az idei csaknem másfél milliárd dollárról 3,8 milliárdra bővül előrejelzések szerint.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!