A kutatásban megkérdezettek többsége az online reklámpiac egészét tekintve is bizakodó volt, tízből kilenc válaszadó növelné az összes internetes reklámra költött büdzséjét. Az emelkedés valószínűleg főleg a nyomtatott lapok rovására történik majd, hiszen a válaszolók több mint fele (55 százaléka) csökkenti az újságokban és magazinokban elköltött hirdetési költségvetését a következő három évben.
A közösségi oldalakon történő hirdetés terén a szakemberek 2,4 milliárd dolláros piacot várnak 2011-re, ami igen jelentős növekedés az idénre prognosztizált 1,4 milliárdhoz képest. Az e-mail-marketing piaca három éven belül 677 millió dollárosra bővül az idénre várt 492 millióról - írja az eMarketer. Az SMS-hirdetésekre fordított összeg a vizsgált időszakban több mint kétszeresére, az idei csaknem másfél milliárd dollárról 3,8 milliárdra bővül előrejelzések szerint.
A közösségi oldalakban bíznak a hirdetők
Növelni fogja a közösségi médiában, illetve e-mail-marketingre elköltött pénzösszeget a hirdetők háromnegyede a következő három évben, kétharmaduk pedig a mobiltelefonos szöveges üzenetekre fordított keretet is bővíti - derül ki az Eloqua friss felméréséből.