A Képújság népszerűsége indulása óta töretlen: a Medián és a Szonda Ipsos legfrissebb adatai szerint naponta átlagosan 670 ezer néző böngészi a képernyőn megjelenített szöveges információkat. A köztelevízió szolgáltatása piacvezető abból a szempontból is, hogy egy olvasó átlagosan 5-7 oldalt tölt le az elektronikus lapból. Legtöbben a politikai, gazdasági és kulturális híreket, az időjárás-jelentést, a televízióműsort és a programajánlót keresik a teletext oldalain.
A ma már több ezer oldalas lap 2006-ban megújult, külsejét az MTV modern arculatához igazította. Tartalma is folyamatosan bővül, ez év októberétől például a televíziós tartalomszolgáltatás legnagyobb ingatlan-adatbázisát indította el. Az adás ma már nem csak belső, de külső szerkesztésben is készülhet, a Képújság ugyanis egyedülálló módon lehetőséget biztosít arra is, hogy a felhasználók maguk küldhetnek információkat az elektronikus újságba.
A híreket, műsorokat és hozzájuk kapcsolódó információkat megjelenítő MTV lapcsoport oldalait havonta közel 600 ezren látogatják, ezzel az MTV a legsikeresebb internetes tartalomszolgáltató az országos televíziók közül. A nézők az adás időpontjától függetlenül, bármikor megnézhetik a www.mtv.hu videotárában az m1 és az m2 közszolgálati műsorait, köztük a saját gyártású hír-, a hírháttér- és a kulturális adásokat. Ugyancsak piacvezető a televíziós mobilportálok között az MTV wap- és 3G-felülete, melynek felhasználói havonta 4-500 ezer hír- és információs oldalt olvasnak el.