3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Sziget idén nem igényelt állami támogatást a fesztivál lebonyolításához, ráadásul az eddigi főszponzor sem támogatja tovább a rendezvényt. Gerendai Károly ügyvezető igazgató bízik a külföldi piac erősödésében és a kieső összeg pótlásában, hisz a zenei maraton támogatás nélkül is öregbíti az ország jó hírét. Mfor.hu körkép.

A Sziget számokban - táblázat!

"A BAT Hungary jelen lesz, de nem szponzorálja a Sziget Fesztivált" - válaszolta lapunk kérdésére Gyetvai Péter, a Pall Mall márkamenedzsere. A Kreatív magazin információi szerint kiemelt támogató a dohánygyár, ám mindez a hatályos jogszabályoknak köszönhetően pénzügyi hozzájárulással nem párosul. "Szigorúan üzleti alapú, marketing együttműködési megállapodás keretében kaptunk értékesítési lehetőséget" - tette hozzá a szakember, így az értékesítésen túl egyéb programokat sem terveznek.

Az elmúlt évekhez hasonlóan főtámogatóként lesz jelen a Szigeten a Dreher Sörgyárak Zrt., idén az Arany Ászok branddel. Az együttműködés több évre nyúlik vissza, így azt vagy a támogatói feltételeket nem befolyásolta a szponzori kör összetétele. A hozzájárulás mértékéről azonban a vállalat nem nyilatkozott.

A magyarokra céloznak

Érdekes, de annak ellenére, hogy a Sziget szervezői idén még nagyobb figyelmet fordítanak a külföldi látogatók megnyerésére, mindez a vállalatok marketingaktivitásában hangsúlyosan egyáltalán nem szerepel. A BAT-nak érhető okokból nem célja, hogy a külföldi fogyasztókhoz forduljon.

De a jogszabályi keretek közé kevésbé bezárt Pöttyös sem véli úgy, hogy a hungarikum számba menő termékkel komolyabban meg lehetne környékezni az itt mulatozó külföldieket, akik aránya a társaság információi szerint 15-20 százalék. (A két korábban említett kutatás szerint az arány magasabb!) "Ők egyelőre nem vásárlói célcsoport, teljes 'rudi-szélességgel' a magyar fiatalokat szeretnénk megszólítani és elérni" - fogalmazott Nyeste Dániel, a vállalat senior brand managere.

A MasterCard külön figyelmet szintén nem szentel a külföldiekre, ahogy a Dreher sem, de sört inni és bankolni valószínűleg ugyanannyira szeretnek a látogatók hovatartozástól függetlenül. "Természetesen minden MasterCard kártyabirtokos fontos kártyatársaságunk számára, legyen akár magyar állampolgár, akár külföldi. A Sziget fesztiválon elsősorban a magyar fiatalok megszólítására törekszünk, ez azonban nem jelenti azt, hogy a külföldi látogatókat ne fogadnánk szívesen bármely programunkon, melyeket úgy alakítunk ki, hogy nemzeti hovatartozástól függetlenül teljes élményt nyújtsanak. A 2006-os rendezvényen például a résztvevők saját videóklipjüket készíthették el a MasterCard mini stúdiójában akár magyar, akár angol nyelven énekelve" - fogalmazott Mihalszky Anikó, a MasterCard Europe Közép-Kelet Európai Regionális marketingmenedzsere. Az Arany Ászok programjai - a "sörörömök" és "sörélmények" - pedig szintén internacionálisak.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!