A Clevelend Cavaliers és a Miami Heat sztárjaival hónapok óta tárgyal a cég, hogy tovább folytassa azt, amit a szupersztár Michael Jordannel, Larry Birddel és Charles Barkley-vel abbahagyott 1994-ben. A sorozat egy 1993-as Super Bowl spottal kezdődött, amelyben Jordan és Bird egy barátságos dobómeccsen vettek részt - olvasható az Advertising Age cikkében.
A két kosaras egyre nehezebb dobásokat mutatott be a reklámfilmben, egy térden,
az ablakon keresztül dobnak kosárra, végül egy felhőkarcoló tetejéről készülnek célozni labdájukkal. Az eredeti spot igen nagy népszerűségre tett szert, ugyanakkor sokan kritizálták is.
A McDonalds klasszikus reklámfilmjét szeretné modernizálni, amelyben a mostani két legjobb NBA-sztárt szerepeltetné a személyiségükre és a kapcsolatukra támaszkodva - mondta Bill Lamar, az amerikai McDonalds vezető marketingese, megjegyezve, hogy több média platformon is meg kívánnak jelenni a reklámmal. A gyorsétteremlánc az idei NBA-döntőkig mindenképpen szeretné elkészíteni a hirdetést, ugyanakkor egyelőre a megállapodás is várat magára.