A kutatás célja
Felmérni a 200 legnagyobb árbevételt elérő vállalat körében a vállalaton belüli logisztikai szervezeti egység súlyát, szerepét, harmadik fél (logisztikai szolgáltató) igénybevételét, azok alap-, mellék- és kiegészítő funkcióit, a vevői megelégedettséget, azaz a szolgáltatásokra vonatkozó előzetes elvárás és a szolgáltatásminőség között mekkora a különbség. Az eltérést funkcionális minőségdimenziók súlyozásával vizsgáltuk. Értékeltük a vevőkiszolgálás - logisztikai kiszolgálási színvonal - mérésére alkalmazott mutatókat, valamint választ kerestünk a logisztikai kapacitások kihasználtságára, eszközspecifikus beruházások jellegére, illetve az árbevétel-költségek viszonyára.
További információ
www.lfk.neti.hu/logfelm.htm
[email protected]
A logisztika sok helyen még mostohagyerek
Az IMFA - Logisztikai Fejlesztési Központ elsőként végezte el Magyarországon a logisztikai szolgáltatások piacának felmérésére irányuló hiánypótló munkát.