2p

Nagy várakozás előzi meg a Hennes and Mauritz svéd áruházlánc új kereskedelmi stratégiájának premierjét: a cég 2007-ben elindítja luxusbutik programját, amelynek első üzlete március 16-án nyílik Londonban, a Regent Streeten.

A svéd tulajdonosi hátterű Hennes and Mauritz - amely Magyarországon is jelen van három üzlettel - a tömegek számára szóló, olcsó divatáruval hódította meg a világot. Tavaly azonban úgy határoztak - látván, hogy drágább termékeik is hamar vevőre találnak - hogy elindítják úgynevezett Collection of Styles (COS) kollekciójukat.

A COS márkabolt lánc első "szeme" a világ egyik leghíresebb divat főutcáján, a londoni Regent Streeten debütál március 16-n - adja hírül a düsseldorfi divatvásár-központ, az Igedo hírlevele. Rá néhány napra, március 30-án a düsseldorfi Königsallén nyílik a következő COS, majd ezt hasonló boltpremierek követik Stuttgartban, Berlinben, Hamburgban és Münchenben.

A fél évszázados, a világ legnagyobb tervezőit is alkalmazó Hennes and Mauritz-nak több mint 1350 üzlete van, évente átlagosan 100 újat nyitnak a világ különböző pontjain. A mostani lépés előzményeként a közelmúltban több ismert dizájnerrel és sztárral - például Karl Lagerfelddel, Stella McCartney-val vagy Madonnával - dolgoztak együtt. A Hennes and Mauritz tervei közé tartozik az is, - bár néhány elemző igen kockázatosnak tartja, - hogy cipőket dobnak piacra, ami új profil lenne a cég életében.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!