2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Továbbra is a luxusmárkák dominálnak az amerikai autópiacon vágzett minőségi felmérésben, összességében az autók minősége viszont az elmúlt négy évben először mutatott visszaesést a felmérés szerint - írja az msnbc.com.

A kaliforniai Strategic Vision cég készítette a felmérést az autómárkák minőségéről, az első helyen a BMW áll, a német gyárat követi a Hummer, a Mercedes, az Audi, az Infiniti, a Lexus, a Land Rover, a Cadillac, a Lincoln és a Volkswagen. A gyártók összes márkáját összevetve a Volkswagen áll az első helyen, mely a lehetséges 1000 pontból 892-t kapott. Második a General Motors 867 ponttal, harmadik helyre szorult a Ford és a Honda egyaránt 862 ponttal.

A tavalyi hasonló felméréshez képest csak a Volkswagen, a General Motors és a Ford tudott javítani a pontszámán. A pontszámokat úgy számolják ki, hogy a cég szakemberei kérdéseket tesznek fel az embereknek az autók megbízhatóságáról, stílusáról, kinézetéről, a fogyasztó személyes tapasztalatairól és az összbenyomásról. Az összesítés során a pontok összeadódnak, így jön ki a maximális 1000 pont.

A felmérésben olyan autótulajdonosok vettek részt, akik már legalább két-három hónapja megvették az autójukat, így valamennyire szakértőknek számítanak. Az autóipar teljes mutatója a tavalyi 864 pontról most 860 pontra esett vissza, ez 2004 óta az első év, amikor csökkent ez a pontszám.

A szakemberek szerint annak köszönhető a mostani visszaesés, hogy az autótulajdonosok gyakran többet várnak az autóktól, a gyártók viszont nem hajlandók többet beruházni a mostani amúgy is nehéz autópiaci helyzetben. Sok vásárló például azt várná, hogy az olcsó autókban is legyen nevigációs rendszer és kulcs nélkül nyitható zár.

A felmérésben több mint 20 ezer ember válaszolt a kérdésekre, akik tavaly ősszel vettek autót. A cég összesen 200 ezer kérdőívet küldött szét az autótulajdonosoknak.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!