3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az elmúlt héttel szemben, amikor a szokásos szerdai sorozatok mellett Győzike legyűrése jelenthetett elégtételt a TV2 számára, ezúttal rég elfeledett érzés lehetett úrrá a Róna utcai székházban, hiszen szombaton és vasárnap is a második számú csatorna nyerte a nézettségi versenyt. Ennek köszönhetően a heti összesítésben is igen szorossá vált a küzdelem.

A 18,30-tól 23 óráig tartó időszakban a piacvezető RTL Klubot átlagosan a nézők 29,4 százaléka követte, míg a TV2-t 24,4 százalék a kereskedelmileg fontos 18-49-es korosztályból. Az RTL Klub közleménye szerint, mely az este hét és 11 közötti időszakot tekinti főműsoridőnek, az RTL Klub heti átlag közönségaránya a célcsoportban 29,9 százalékos volt, míg a TV2 24,4 százalékra javított. A középmezőny csatornái kiegyenlítődtek a múlt héten: m1 4,4 százalék, a Viasat 4,3 százalék, a Film+ 4,2 százalék, a Cool pedig 3,3 százalékot ért el.

Általánosságban elmondható, hogy a hétköznapok az RTL Klub, a hétvége pedig a TV2 győzelmét hozta. A hétköznapokon az RTL Klub hegemóniáját továbbra is a Barátok közt biztosítja, mely minden nap kiemelkedő nézettséget produkált. A Berényi család története még a leggyengébben teljesítő pénteki adással is az éppen képernyő előtt ülők 36,2 százalékát vonzotta a 18-49-es korosztályból. Egyelőre a TV2 sajátgyártású vetélkedője is küzd, hiszen a Vacsoracsata továbbra is magasan veri az Áll az alkut. Kovács Áron műsora rendre húsz százalék körül teljesít, míg az RTL Klub gasztroreality-je harminc százalékos átlaggal magabiztosan nyeri a sávját.

Ami a hét napjait illeti, Győzike másodszor is kikapott az NCIS-től. A haditengerészet legjobbjai (30,3% SHR) ismét stabilan verték a temetkezési vállalkozót alakító celebritást (27,2% SHR). A keddi nap az RTL Klub abszolút dominanciáját hozta, hiszen a Barátok közt mellett a Mentalisa is hozta a szokásos számokat, így ismét ez lett a hét legnézettebb sorozata. A koronát a Grace klinika tette fel a napra, mely szintén jelentős csapást mért a TV2-re, mely ezúttal nem tudta a BL meccsel a korábbi Inter-Barcelona nézettséget hozni.

A szerda aztán szokás szerint a TV2 számára hozott sikert, a Doktor House-ból (28,6% SHR) és a Született feleségekből (27,4% SHR) gyúrt elegy az RTL Klub Baromi őrjáratát (23,9% SHR) utasította maga mögé. Az utolsó két hétköznap azután ismét az RTL Klub győzelmével zárult.

Ugyan a TV2 nagyon készült, mégis némi meglepetéssel szolgált a szombati Megasztár kiugró nézettsége. Mint a csatorna közleménye megjegyezte a hozzáfűzött reményeket is magasan túlszárnyalva, az éppen tévézők 43 százalékának figyelmére tartott igényt a tehetségkutató. Nagy kérdés, hogy a valódi énekesek is ilyen számokat produkálnak, de tény, hogy a lúzerekből készített összeállítás elsöprő sikert aratott, és az internetes közönség „Bikicsunáj úrnak” máris megadta a 15 perc hírnevet.

Miután idén eddig összesen két estét nyert meg a TV2 a nézettségi versenyben, így mindenképp váratlan volt, hogy ezt a múlt héten megduplázta. A csatorna ugyanis nemcsak a szombatot, hanem a vasárnapot is uralta. A vasember c. fantasy elképesztő fölénnyel, 45,6 százalékkal iskolázta le az RTL filmjét. Így a hét legnézettebb filmje is ez lett. Ami a szokásos Heti hetes vs. Frizbi csatát illeti, ott az RTL Klub szoros versenyben nyert (27,5% - 25,9%), igaz Hajdú Péter önmagához képest nem teljesített rosszul.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!