A bevétel 24 százalékkal 892,2 millió fontra gyarapodott az egy évvel korábbi 719 millióhoz képest, illetve 859,4 millió fontra növekedett a korábban megvásárolt, a csoportmérlegben először szerepeltetett brit GB Airways beszámítása nélkül.
Az utasforgalmi bevétel 17 százalékkal 751 millió euróra emelkedett. Közben az üzemanyagköltség 42 százalékkal 264 millió fontra nőtt.
Az utasok száma 14,7 százalékkal 18,9 millióra emelkedett, a foglaltság 81,2 százalékon maradt, miközben a kapacitás, a működtetett gépek száma, a járatok száma, a repült utaskilométerek száma és a kiszolgált repülőterek száma nőtt, 20-30 százalékos arányban. Az egy ülésre jutó bevétel 8,1 százalékkal 38,40 fontra nőtt, viszont az egy ülésre jutó adó előtti veszteség 2,08 fontra emelkedett az egy évvel korábbi 0,85 fonthoz képest. Az egy ülésre jutó költség ugyanis 11,3 százalékkal 40,48 fontra emelkedett. Üzemagyag nélkül számolva az egy ülésre jutó költség csak 7,1 százalékkal nőtt, 29,12 fontra.