4p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

A lapunk által megkérdezett cégek gondolnak dolgozóik futballszeretetére: meccsnézést vagy közös focit szerveznek. Ez a csapatszellem fejlődésével később még kamatozhat. Az mfor.hu Heti Hármasa ezúttal arról kérdezett három közismert vállalatot, mit jelent életükben a nemrég kezdődött labdarúgó-világbajnokság.

Nagy Bálint, a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatója:

- Cégünknek azért is fontos a foci-vb, mert a T-márka az esemény egyik legnagyobb támogatója. A Deutsche Telekomnak idén a legjelentősebb szponzorációja a vb, amivel a cégen belül már két éve külön stáb foglalkozik.

Ami Magyarországot illeti, korábban egyes díjcsomagok és készülékek promóciójában használtuk fel az eseményt, például jegyeket lehetett nyerni. A vb ideje alatt azonban már nem tervezünk ilyen akciót, mivel már most is túl nagy az ezt kísérő reklámzaj. Ellenben a városligeti műjégpályán felállítunk majd - a Ringierrel közösen - egy Telekom vb-parkot, ahol óriáskivetítőkön akár ezren is nézhetik a meccseket, szakértők kommentálásával és egy-egy sörrel kísérve. A sátoron belül egy külön részen várjuk a dolgozóinkat, akik közül már sokan jelezték érkezésüket.

A vállalaton belül már lezajlott egy online nyereményjáték, aminek köszönhetően kettő dolgozónk utazhat majd ki egy vb-meccsre, hat "Telekomos-gyerek" pedig a zászlót viszi majd. A Magyar Telekomot egyébként több tucat vezető fogja képviselni az eseményen.

A vb-promócióhoz hozzátartozik még, hogy a magyar nézők minden közvetítés előtt egy 10 másodperces Telekom-szpotot látnak majd, az RTL Klubbal kötött külön megállapodásunknak köszönhetően.

Radek Janalík, a McDonalds Magyarországi Étterem Hálózat Kft. ügyvezető igazgatója:

Kiemelten fontos számunkra az idei vb, hiszen hivatalos szponzorként ilyen formában is hirdethetjük az aktív testmozgás és a sport fontosságát.

A McDonalds 14 éve szponzorálja Magyarország legnagyobb gyermekfutball szervezetét, a Góliát-McDonalds FC-t. Szülinapi gálán sorsoltuk ki azt a góliátos kisfiút, aki a McDonalds Játékoskísérő program résztvevőjeként, edzőjével együtt ott lesz a dortmundi elődöntőn, s a pályára vezethet egy világsztárt.

Éttermi promóciónk is a világbajnokságról szól: vendégeink autót, fényképezőgépet és jegyet nyerhetnek a vb-döntőre. Szerte az országban több étteremben helyezünk ki plazmatévéket, melyeken keresztül vendégeink végigszurkolhatják a meccseket.

Az éttermek pihenőhelyiségeiben is vannak készülékek, így dolgozóink ebédidő alatt szurkolhatnak kedvenc csapatukért. Jelenleg mintegy 5000 dolgozót foglalkoztatunk: legtöbbjük olyan fiatal, aki rajong a fociért. Számukra egész napos, házon belüli foci bajnokságot, úgynevezett McOlimpiát rendezünk. Az ilyen rendezvényeknek nagy ösztönző és közösségkovácsoló ereje van, nem beszélve a nyereményekről, amelyek ugyancsak a labdarúgáshoz kapcsolódnak.

Varga Mihály, a KÉSZ Kft. ügyvezető igazgatója:

Cégünk már több éve megrendezi kispályás fociderbijét, a KÉSZ Kupát. Ezen a dolgozóinkból verbuválódott csapatok indulhatnak, de a szurkolásba a családtagok is bekapcsolódnak. Sőt, ebben az évben már két kupanapot is szerveztünk. Az első februárban egy teremlabdarúgó-bajnokság volt, a másik július 1-jén lesz szabadtéren. Utóbbin 14-15 focicsapat játszik majd a kecskeméti műfüves pályán. A hangzatos nevű csapatok az üzletágak, igazgatóságok, főmérnökségek munkatársi gárdáiból szerveződnek. Mivel ezen a napon lesznek a foci vb negyeddöntői, ezért úgy szervezzük az eseményt, hogy utána a dolgozók a város főterének kivetítőjén megnézhessék a meccseket.

A KÉSZ-Kupákat jó csapatépítő rendezvényeknek tartjuk, ráadásul csapatunk Szegeden és Budapesten is játszik a városi kispályás bajnokságban. A vállalat egyébként az Újpest FC focicsapatának főszponzora, Kecskeméten pedig az ifjúsági és utánpótlás fociegyesületet segítjük.

Egyébként én is szívesen húzok focicipőt, bár ma már kevesebb időm jut erre. A vb idején pedig a képernyő előtt leszek majd!

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!