1p

Az Xbox és Xbox 360 játékkonzolok, valamint a világ legsikeresebb videójátékának kikiáltott Halo 3 születésénél is bábáskodó marketingmenedzsert, Chris Di Cesarét csábította magához a YouTube videómegosztó közösségi oldal.

A szakember tizenkét évig dolgozott a Microsoftnál, így nagy tapasztalattal érkezik a Google által birtokolt céghez, melynek eddig még soha nem volt marketingigazgatója - írja a BrandWeek.

A Halo 3 a megjelenése utáni első órában 170 millió dolláros forgalmat generált, amivel nem csak az összes korábban megjelent játékot utasította maga mögé, de minden mozifilmet is lepipált. A szoftver által eddig összesen termelt egyharmad milliárd dollár több, mint amennyit a sikerfilmnek számító Pókember 3 vagy a Harry Potter és a Halál ereklyéi hoztak a konyhára.

A YouTube egyszerű videómegosztó oldalként indult 2005-ben, 2006 novemberében pedig már 1,65 milliárd dollárt is megért az internetes keresőjéről ismert Google-nak, amely részvényekben fizette ki ezt az összeget.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!