1p

Az Xbox és Xbox 360 játékkonzolok, valamint a világ legsikeresebb videójátékának kikiáltott Halo 3 születésénél is bábáskodó marketingmenedzsert, Chris Di Cesarét csábította magához a YouTube videómegosztó közösségi oldal.

A szakember tizenkét évig dolgozott a Microsoftnál, így nagy tapasztalattal érkezik a Google által birtokolt céghez, melynek eddig még soha nem volt marketingigazgatója - írja a BrandWeek.

A Halo 3 a megjelenése utáni első órában 170 millió dolláros forgalmat generált, amivel nem csak az összes korábban megjelent játékot utasította maga mögé, de minden mozifilmet is lepipált. A szoftver által eddig összesen termelt egyharmad milliárd dollár több, mint amennyit a sikerfilmnek számító Pókember 3 vagy a Harry Potter és a Halál ereklyéi hoztak a konyhára.

A YouTube egyszerű videómegosztó oldalként indult 2005-ben, 2006 novemberében pedig már 1,65 milliárd dollárt is megért az internetes keresőjéről ismert Google-nak, amely részvényekben fizette ki ezt az összeget.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!