1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Mol-OMV ügy csendesedését követően sem csökkent a magyar olajipari társaság reklámaktivitása, sőt szemmel láthatóan erősödött. A korábbi egyoldalas hirdetések után már kétoldalasakkal is találkozni, ez újságtól függően, egyszeri megjelenéssel, listaáron 4-6 millió forintba kerül - közli a Napi Gazdaság.

Az OMV reklámtevékenysége ugyancsak nem csitult, a cég a nyomtatott sajtó mellett gyakran jelen van a kereskedelmi tévécsatornák főműsoridejében futó reklámokban is. A két olajipari multi csatájából tehát úgy látszik, a média profitál, de hogy mennyit, az egyelőre titok.

Somlyai Dóra, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatója a lap kérdésére elmondta: nem elsősorban a két cég csatája gerjeszti a reklámtevékenység erősödését, a Mol imázsának modernizálását már jó előre eltervezte a cég.

A lap úgy tudja, hogy az OMV reklámtevékenységét központilag az anyavállalat szervezi, vagyis itt a hagyományos arculatépítési tevékenység mellett másról is szó van. Egészen pontosan a forgalom növeléséről. A kampányt az OMV ott indította, ahol fontos piacra számít - olvasható a Napi Gazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!