1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Mol-OMV ügy csendesedését követően sem csökkent a magyar olajipari társaság reklámaktivitása, sőt szemmel láthatóan erősödött. A korábbi egyoldalas hirdetések után már kétoldalasakkal is találkozni, ez újságtól függően, egyszeri megjelenéssel, listaáron 4-6 millió forintba kerül - közli a Napi Gazdaság.

Az OMV reklámtevékenysége ugyancsak nem csitult, a cég a nyomtatott sajtó mellett gyakran jelen van a kereskedelmi tévécsatornák főműsoridejében futó reklámokban is. A két olajipari multi csatájából tehát úgy látszik, a média profitál, de hogy mennyit, az egyelőre titok.

Somlyai Dóra, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatója a lap kérdésére elmondta: nem elsősorban a két cég csatája gerjeszti a reklámtevékenység erősödését, a Mol imázsának modernizálását már jó előre eltervezte a cég.

A lap úgy tudja, hogy az OMV reklámtevékenységét központilag az anyavállalat szervezi, vagyis itt a hagyományos arculatépítési tevékenység mellett másról is szó van. Egészen pontosan a forgalom növeléséről. A kampányt az OMV ott indította, ahol fontos piacra számít - olvasható a Napi Gazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!