Az OMV reklámtevékenysége ugyancsak nem csitult, a cég a nyomtatott sajtó mellett gyakran jelen van a kereskedelmi tévécsatornák főműsoridejében futó reklámokban is. A két olajipari multi csatájából tehát úgy látszik, a média profitál, de hogy mennyit, az egyelőre titok.
Somlyai Dóra, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatója a lap kérdésére elmondta: nem elsősorban a két cég csatája gerjeszti a reklámtevékenység erősödését, a Mol imázsának modernizálását már jó előre eltervezte a cég.
A lap úgy tudja, hogy az OMV reklámtevékenységét központilag az anyavállalat szervezi, vagyis itt a hagyományos arculatépítési tevékenység mellett másról is szó van. Egészen pontosan a forgalom növeléséről. A kampányt az OMV ott indította, ahol fontos piacra számít - olvasható a Napi Gazdaságban.