Május 5-től a GMedia értékesíti az EMG online (est.hu, eco.hu, sziget.hu, freeblog.hu) médiafelületeit. A Median Webaudit mérései alapján az EMG online oldalai eddig összességében napi 200 000 egyedi felhasználót találtak meg. A portfóliók egyesítésével az EMG online és a GMedia napi több mint 500 000 egyedi látogatóra növelheti elérését. Az est.hu, eco.hu, a sziget.hu és a freeblog.hu oldalak kiválóan illeszkednek abba a GMedia által képviselt portfólióba, amely jellemzően a fiatalos közönséget célozza meg. A GMedia 2008 óta működő sales house.
A GMedia és EMG Online kontraktusa az ügynökségi értékesítési képviseletre vonatkozik, a sales house azonban részt kíván venni az EMG Online hirdetési stratégiájának kialakításában, megújításában is.
Az EMG Médiacsoport változtatásokat tervez print portfóliójának értékesítési módszerében is. A Pesti Est - Est Lapok - Exit "trió" eddig is a legsikeresebb fogata volt a médiacsoportnak, ezekre a médiumokra a jövőben printértékesítők aktívabb bevonásával nagyobb figyelmet szentelnek. Tervek között szerepel az integrált hirdetések kialakítása, bízva abban, hogy az online és print kombinált ajánlatok a hirdetőknél és az ügynökségeknél is kedvező fogadtatásra találnak.
Az Est Media körül nem ez volt az elmúlt hetek egyetlen változása, a társaság a hétvégén jelentette be, hogy megválik a radiocafé 98.6 csatornától. Néhány héttel korábban pedig a vállalat a Neo FM-ben lévő kisebbségi részesedésen adott túl.
mfor.hu