2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mind nagyobb felületet hasítanak ki a reklámfelületek a legnépszerűbb internetes oldalakból. Ezek a jóval szembetűnőbb hirdetések a szakemberek szerint jobban vonzzák az olvasók tekintetét, és jóval több lehetőséget adnak a kreatív megoldások megvalósítására.

Abban a megkérdezett szakemberek mindegyike egyetért, hogy egy örvendetes trendnek lehetünk tanúi. Az ügyfelek egyre komolyabban veszik az internetet, mint médiát és újabban nem állnak meg az offline kreatívok adaptációjánál és azok "banneresítésénél", hanem kezdik kihasználni az interaktivitás és az internet adta lehetőséget. Mint Gazsó Gábor elmondta sok új típusú hirdetés a világ fejlett internetkultúrájával rendelkező országában már sikerrel debütált, így várható volt a hazai alkalmazásuk is. Ezek a formák (legyen szó az átlagosnál nagyobb méretű hirdetésről vagy speciális megoldásról) tehát kizárólag idehaza számítanak újdonságnak. Nyugaton és Amerikában ezek a bevett formák és a hazai trend is erre halad.

Mint lapunk érdeklődésére Somogyi Péter az [origo] vezető médiaértékesítője elmondta nagy jövője azoknak a hirdetési típusoknak lehet, amelyek azon kívül, hogy felhívják a figyelmet diszkrétek is és az olvasókat kevésbé zavarják. Ilyen típus a már itthon is feltűnt "tapéta", amely az egyes oldalak mellett az egyébként üres részeket tölti be.

Mint a szakemberek kifejtették, az internetezők számának 15-20 százalékos növekedésének, illetve a rendszeresen internetezők számának a növekedése mellett a hatékonyabb eszközök is segítik az online marketingpiac fejlődését. Az utóbbi 9-10 hónapban jóval nagyobb ütemben nőtt Magyarországon az online hirdetési piac, mint a megelőző másfél év során. Az elmúlt évben összesen 30 százalékkal bővült. Az internetezők számának növekedése és hirdetési költségek stagnálása mellett az internetes reklámok az idei év végére 2 százalékos arányt érhetnek el a teljes reklámpiaci tortából.


Kapcsolódó anyagok
Kétmilliárdos online reklámpiacot várnak
Ha feltűnnek a legnagyobb hirdetők


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!