Tizenkét százaléka szeretne az amerikai tinédzsereknek cipőt kapni, kilenc százalék jegyet valamilyen sport- vagy kulturális eseményre, három százalékuk választana ruházati cikket, egy százalékuk pedig édességet.
Terry Madonia, a kutatást támogató AT&T Wireless marketing részlegének az alelnöke szerint a fiatalok és a felnőttek hatvanhét százaléka szeretne a jövőben többet kommunikálni a családjával és barátaival.
A tizenévesek kedvenc kommunikációs eszköze a mobiltelefon, így a boltokban egyre több szülő keres új készüléket a család kiskorú tagjainak.
A kutatásból az is kiderül, hogy még mindig divatban van az újévi fogadalom szokása. Huszonhat százalék szeretne a következő évben szorosabb kapcsolatban lenni az őt körülvevő emberekkel, ugyanennyien kevesebbet akarnak enni, és visszafogottabban inni.
Tíz százaléka az amerikaiaknak tervezi, hogy leszokik a dohányzásról, öt százalék pedig jógázni szeretne az újévben. Három százaléka a megkérdezetteknek kevesebbet akar majd dolgozni, minden századik amerikai pedig, fogadalma szerint, plasztikai sebész kése alá fekszik. (terminal.hu)
A mobiltelefon a legszebb ajándék
A Harris Interactive munkatársai által készített felmérésből kiderül: a tizenévesek hatvan százaléka, ha maximum ötven dolláros ajándékot választhatna magának karácsonyra, mobiltelefont kérne családjától.