3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Miközben a labdarúgó mérkőzések fokozott nézői érdeklődést váltottak ki a múlt héten, az azt megelőző idősávban az MTV nem tudott jelentős számú nézőt mozgósítani, így az RTL Klub dominanciáját továbbra sem sikerült megtörni. A TV2 a két héttel korábbi harmadik helyről nem tudott visszakapaszkodni.

A tévés nézettségi versenyben nem sikerült tovább menetelnie az M1-nek, így az egy héttel korábbi számokat hozták az elmúlt napokban is a legnagyobb csatornák. Az ugyanakkor leszögezhető, hogy a megszokottakhoz képest a 25. héten is alaposan összekuszálta a nézettségi toplistát a labdarúgó-világbajnokság. A heti főműsoridős átlagokat vizsgálva első ismét az RTL Klub lett, 25,2 százalékkal. A második helyre az M1 került, mely némileg vesztett a nézettségéből, az egy héttel korábbi 20 után most csak 18,5 százalékot teljesített, igaz, ez is messze magasabb, mint amit a csatorna évközben el tudott érni. A harmadik a TV2 lett 17,2 százalékos nézettséggel. A középmezőny csatornái közül holtversenyben végzett a negyedik helyen a Viasat és a Film+ (3,9%), majd a sort a Cool TV (2,8%) zárta.

Általánosságban tapasztalható volt, hogy a délutáni mérkőzések idején az M1 nézettsége megugrott, ám azt követően a két kereskedelmi tévére váltottak a nézők. A híradók versenyében a hétköznapokon a TV2 volt a nyerő, öt estéből négy alkalommal a Tények vitte el a pálmát. Ezt követően azonban jött a szokásos RTL Klub nyerő triója. A szokásos esti blokk (Vacsoracsata - Fókusz - Barátok közt) továbbra is biztosítja az RTL első helyét, ám a meccsek idejére az esetek többségében ismét az M1-re kapcsoltak a nézők.

Ami az egyes estéket illeti, hétfőn élénk érdeklődés övezte a betliző spanyolok második meccsét, és az 520 ezres nézői létszámot csupán a vasárnapi argentin-mexikói meccs múlta felül. Ami a két nagy kereskedelmi csatorna versengését illeti, jót tett hétfőn az RTL Klubnak, hogy Tim Roth váltotta Győzikét, hiszen így sikerült felülmúlniuk a TV2 egyik legsikeresebb sorozatát az NCIS-t. Kedden az Argentína-Görögország meccs kevesebb rajongót hozott lázba, így az egész estét az RTL Klub uralta; aznap a Barátok közt mellett A mentalista is kiemelkedő számokat hozott, igaz, ez utóbbi elmaradt a korábban elért eredményeitől.

Szerdán a Doktor House jóval több nézőt vonzott, mint a piacvezető csatornán futó Örök lányok, így késő esti órákban az RTL Klub csupán a harmadik helyet szerezte meg, hiszen a Németország-Ghána mérkőzés vonzotta a legtöbb nézőt. Csütörtökön a japán-dán meccs gyenge nézettséget hozott, aznap az RTL Hetedik érzék című sorozata, és a TV2-n vetített Bumeráng is jobb volt. Pénteken sem tudott nagyot dobni a foci vb, a CSI nézettsége bőven felülmúlta a Spanyolország-Chile találkozóét.

A hétvége egyértelműen RTL Klub kontra M1 csatákat hozott. Szombaton a Dr Dolittle, majd a Con Air sikeresen vette fel a küzdelmet az USA-Ghána mérkőzéssel, igaz, a hosszabbítás perceiben az M1 hozott jobb nézettségi arányt.

Érdekesen alakult a vasárnapi nap is. Az ebéd utáni tévézés a Forma 1-gyel kezdődött, a kereskedelmileg fontos célcsoportból 440 ezer ember követte. Ennél is több nézőt, 482 ezret vonzott azonban az egyenes kieséses szakasz első szuperrangadója, a német-angol. A hét legnézettebb filmje az Apácashow lett, 26,3 százalékos közönségaránnyal, a célcsoportból több, mint félmillió embert ültetve a képernyők elé. Ám az argentinok diadala így is több embert mozgatott meg.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!