2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tervezője szerint a Boeing 747-es most megújuló verziója a nagy előd piaci sikereit is túlszárnyalhatja. Joe Sutter ugyan elfogult szellemi gyermeke kapcsán, ám az elmúlt évtizedek eredményei joggal adnak okot az önbizalomra.

Everett városában szerdán 2000 Boeing alkalmazott előtt ünnepélyes keretek között beszélt a 747-es atyja a gyártmány piaci sikereiről, amelyet reményei szerint annak megújuló változata, a 747-8 jelzésű típus a következő évtizedekben akár túl is szárnyalhat. A társaság a Jumbo Jetből 1985 óta 700 darabnál is több gépet szállított a világ légitársaságainak.

[ajanlo=1386][igazitas=right/]Mint arról korábban az mfor.hu is beszámolt, a Boeing óriásgépe a 747 Jumbo-Jet szélesített változata lesz. Ezzel eldőlt, hogy a legendás típus mégsem "fog kihalni", hanem a piaci igények és a verseny kihívásainak megfelelően átalakul. A repülők egyelőre még csupán a tervezőasztalon készültek el. A kereskedelmi forgalomban a tervek szerint 2009 harmadik negyedévében fognak debütálni a gépek. A 747-8-as kódszámmal futó Boeingeket az utasforgalmat bonyolító cégek mellett a légifuvarozást végző társaságok számára is kínálják, ebből a szektorból már meg is érkeztek az első megrendelések.

A légitársaságok számára többféle modellt kínálnak majd, az alapváltozat a klasszikus három osztályra tagozódik, és 450 ülőhely lesz benne. Ez a korábbi 747-esek férőhelyét meghaladó szám, az eredeti Jumbo Jeten ugyanis 416 utas számára alakítottak ki helyet. Igaz a megújulásnak köszönhetően - típustól függően - 4-6 méterrel lesz hosszabb. Az eredeti 747-es 232 láb hosszú volt, míg a világ jelenleg legnagyobb utasszállító gépe, az Airbus A380-asa 240 láb. Az európai cég a férőhelyek számában megelőzi a konkurensét, 550 ülést helyeznek ugyanis el ezeken az óriásgépeken. A Boeing és az Airbus repülőgépe a tervek szerint egyaránt 3000 kilométer feletti távolság megtételére lesz alkalmas.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!