1p

Kétszer-háromszor akkora a közszolgálati adókat valós időben interneten nézők aránya, mint a kereskedelmi csatornákat választóké - mutatja ki a Szonda Ipsos egy, nemrégiben lezárt kutatása.

 

Az MTV egyes csatornájának minden negyvenedik, a kettesnek minden huszadik, a Duna TV minden huszonötödik nézője annak ellenére a világhálón keresztül tekinti meg a műsort, hogy az adott csatornán éppen ez a produkció fut. Ugyanakkor a TV2-nél 1,4 az RTL Klub esetében 1,2, míg a Viasat3-nál 3,9 százalék ez az arány.

Perjés Tamás médiakutatási igazgatóhelyettes elmondta: a hirdetők számára legértékesebb 18-49 éves célcsoport néz az átlag feletti mennyiségben tévéműsort az interneten, s egy-egy műsor esetében akár a 30-40 százalékot is elérheti ez az arány.

"Ezek jellemzően alacsony nézettségű rétegműsorok, bár a Barátok közt 1,4 százalékos eredménye 40-50 ezer embert jelent" - tette hozzá a szakember, aki azzal magyarázta a közszolgálati tartalom iránti nagyobb arányú érdeklődést, hogy a netező, magasabb státuszú fogyasztók nyitottabbak az ilyen tartalmak iránt.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!