Az árbevétel jelentős részét a B2B és B2C szegmens csomagfeladásból származó 27 százalékos növekedése adta. Ezzel a vállalat tovább erősítette piacvezető pozícióját a hazai expressz és csomagpiacon, valamint márciustól kínálja üzleti logisztikai megoldásait Romániába is.
Az üzleti terület húzóága a kiscsomag, valamint a palettás egységrakományok szállítása, ahol elsősorban a Posta Business Pakk (PBP), illetve a Posta Sped (PS) szolgáltatások generálják a forgalmat az MPL-nél. A PBP 25, a PS 29 százalékos növekedéssel járult hozzá az összesített eredményekhez.
Az internetes kereskedelem nyomán nem csak a vásárlások mennyisége növekedett, de az értesítési folyamatok is felgyorsultak, ehhez kell alkalmazkodnia a logisztikai szolgáltatóknak is. Az MPL - a piaci elvárásoknak megfelelően - a szállítási határok kitolásával a korábbiaknál kedvezőbb feltételekkel, akár a belföldivel megegyező átfutási határidővel tudja biztosítani a szolgáltató partnereinek a csomagszállítását, immár külföldön is. A február elejétől, országosan is elérhető új EUV (egyszerűsített utánvétkezelés) szolgáltatásnak köszönhetően pedig teljes körű kiszolgálást nyújt megbízói számára.