2p

Az üzleti szegmens dinamikus növekedésének köszönhetően, 2007 végén nyereséges évet zárt az MPL, a Magyar Posta Logisztikai Üzletága. Az árbevétel növekedésében egyre jelentősebb szerepet játszanak az internetes áruházak a náluk vásárolt áruk kiszállítása révén. A szolgáltató a további fejlődés egyik fő irányvonalát a regionális terjeszkedésben látja.

Az árbevétel jelentős részét a B2B és B2C szegmens csomagfeladásból származó 27 százalékos növekedése adta. Ezzel a vállalat tovább erősítette piacvezető pozícióját a hazai expressz és csomagpiacon, valamint márciustól kínálja üzleti logisztikai megoldásait Romániába is.

Az üzleti terület húzóága a kiscsomag, valamint a palettás egységrakományok szállítása, ahol elsősorban a Posta Business Pakk (PBP), illetve a Posta Sped (PS) szolgáltatások generálják a forgalmat az MPL-nél. A PBP 25, a PS 29 százalékos növekedéssel járult hozzá az összesített eredményekhez.

Az internetes kereskedelem nyomán nem csak a vásárlások mennyisége növekedett, de az értesítési folyamatok is felgyorsultak, ehhez kell alkalmazkodnia a logisztikai szolgáltatóknak is. Az MPL - a piaci elvárásoknak megfelelően - a szállítási határok kitolásával a korábbiaknál kedvezőbb feltételekkel, akár a belföldivel megegyező átfutási határidővel tudja biztosítani a szolgáltató partnereinek a csomagszállítását, immár külföldön is. A február elejétől, országosan is elérhető új EUV (egyszerűsített utánvétkezelés) szolgáltatásnak köszönhetően pedig teljes körű kiszolgálást nyújt megbízói számára.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!