1p

Egyre hangsúlyosabb reklámeszköz az internet politikai kampányok idején is. Az Egyesült Államok „online” lakosságának többsége például főleg a weben szerzi be az egyes politikai szereplőkről fontosnak tartott információkat.

A Burst Media felmérésében a megkérdezettek többsége (26,8 százalék) azt állította, hogy az internet a legjobb hely arra, hogy minél többet megtudhassunk a politikai élet szereplőiről. A világhálót a televízió követi 20,5 százalékkal, majd az újságok következnek 17,8-del. A rádiók mindössze 6,6, a szórólapok, brosúrák és a direct mail pedig összesen csak 5,4 százalékot kapott. A sort a magazinok zárják 2,8-del - írja az eMarketer.

E tendenciát a hirdetők is érzékelik, s egyre erőteljesebben próbálják kihasználni az internet adta lehetőségeket. A felmérésben résztvevők 23,7 százaléka nyilatkozott úgy, hogy már kattintott politikai hirdetésre.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!