1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre hangsúlyosabb reklámeszköz az internet politikai kampányok idején is. Az Egyesült Államok „online” lakosságának többsége például főleg a weben szerzi be az egyes politikai szereplőkről fontosnak tartott információkat.

A Burst Media felmérésében a megkérdezettek többsége (26,8 százalék) azt állította, hogy az internet a legjobb hely arra, hogy minél többet megtudhassunk a politikai élet szereplőiről. A világhálót a televízió követi 20,5 százalékkal, majd az újságok következnek 17,8-del. A rádiók mindössze 6,6, a szórólapok, brosúrák és a direct mail pedig összesen csak 5,4 százalékot kapott. A sort a magazinok zárják 2,8-del - írja az eMarketer.

E tendenciát a hirdetők is érzékelik, s egyre erőteljesebben próbálják kihasználni az internet adta lehetőségeket. A felmérésben résztvevők 23,7 százaléka nyilatkozott úgy, hogy már kattintott politikai hirdetésre.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!