Majdnem minden amerikai nő, aki már vásárolt interneten, legalább egy árucikket rendelt az elmúlt egy évben, amely azt mutatja, hogy a kereskedők jó úton vannak afelé, hogy legyőzzék a biztonság, a szállítás és a visszatérítés miatti aggodalmakat.
Az eMarketer elemzője, Jeffrey Grau szerint a nők egyre óvatosabbá válnak az e-vásárlást illetően szemben a férfiakkal. Ugyanakkor az internetes boltok legyőzhetik a hölgyek félelmeit, ha visszatérítik az áru értékét, amikor szükség van rá és megfelelően bemutatják az árucikkeket.
A világhálón vásárló hölgyek átlag 1,2 órát töltenek internetes rendeléssel és ennek nagyjából a felét szánják élelmiszeren kívüli árucikkek online beszerzésével.
A megkérdezettek közel ötöde mondta, hogy soha nem venne ételt a weben, míg 14 százalék közölte, nem venne ott ruhát. Ehelyett leginkább az ékszert és a lakberendezési tárgyakat részesítik előnyben az internetes vásárlás során.