"Célunk, hogy minőségében, hangvételében, műsorstruktúrájában egy új paradigma mentén létrejövő szórakoztató rádiós műfajt teremtsünk, melynek igényessége felette lesz az eddig megszokottaknak." – emelte ki Kádár Tamás, az EMG ügyvezető igazgatója.
"Kis szelet jut a reklámtortából"
A rádiós piac részesedése a reklámtortából szerte Európában lényegesen nagyobb, mint Magyarországon, ahol ez a médiatípus az utóbbi években jelentős presztízs- és gazdasági veszteséget szenvedett el.
"Szeretnénk, ha ez a folyamat megfordulna, hisszük, hogy az általunk tervezett műsorral egy méltán népszerű médiumot teremtünk, amely éppen ezért hatékony és jól kalibrálható reklámeszköz lesz a hirdetők kezében."
A NeoFM zenei stíluskínálata igen széles lesz, nyitni kíván az eddig nem játszott stílusok felé is, folyamatosan bemutatva az európai és a tengerentúli zenei piac új megjelenéseit, emellett kiemelt szerepet biztosítva a magyar zenének, hiszen a teljes zenei kínálat 35%-át magyar zene teszi ki. A számítógép által összeállított napi zenei struktúra helyett a NeoFM zenei kínálatát zenei szerkesztők állítják össze, szem előtt tartva a változatosság igényét, kerülve a túlzott ismétléseket, valamint interaktív módon reagálva a hallgatók igényeire.
"Műsorszerkezetünk fő pillérei a hétköznap reggeli és délutáni zenés magazinműsorok, amelyekkel kapcsolatban jelenleg is tárgyalunk olyan, már ismert és bevezetett rádióműsorokkal, illetve azok készítőivel, amelyek elősegíthetik a folytonosság érzetét a hallgató szemszögéből is. Hétvégén délelőtt családi magazinműsor, délután élő kívánságműsor lesz hallható, kulturális és sport programajánlókkal, valamint természetesen zene, zene és zene".- emelte ki Hegyi György, a NeoFM főszerkesztője.
Az EMG továbbra is igyekszik elérni, hogy hirdetési politikája segítse a médiapiaci transzparenciát, és a hirdetési piac eróziója helyett annak újbóli fejlődése felé tegyen lépéseket.
Menedzsment Fórum