A konkrét modellek közül magasan (13 százalékkal) a Suzuki Swiftet említették a legtöbben mint legnőiesebb autót. Jóval kisebb arányban ugyan, de az Opel Corsa (6 százalék), a Peugeot 206 (6 százalék) és a Toyota Yaris (5 százalék) tekinthetők még nőies imázzsal rendelkező modelleknek a felnőtt magyar lakosság vélekedése alapján.
A színpreferenciák tekintetében mind a megkérdezett nők, mind pedig a férfiak úgy vélték, hogy a legnőiesebb autószín a piros, azonban érdekes, hogy a férfiak ezt jóval nagyobb arányban gondolják így (férfiak 39 százalék, nők 20 százalék). A nők körében majdnem ugyan ilyen népszerű színnek bizonyult még a kék és az ezüst is (kék 16 százalék, ezüst 15 százalék), míg a férfiak szerint a nők a piros után az ezüst autószínt kedvelik leginkább.
A többség nem tartja ügyetlen vezetőnek a nőket
A TNS felmérése szerint a magyar lakosság harmada úgy véli, hogy a női vezetők egy része általánosságban ügyetlenebbül parkol, mint férfi társai. A válaszadók 57 százaléka szerint ugyanakkor a nők és a férfiak vezetési képességei semmiben sem különböznek.
A megkérdezettek 22 százaléka jó ötletnek tartja a nagyobb, úgynevezett női parkolók ötletét, 35 százalékuk azonban sértőnek, vagy egyenesen diszkriminatívnak nevezte azt a női vezetőkkel szemben. A női parkolóval kapcsolatos vélemények demográfiai összehasonlítása is érdekes eredményeket mutat: az ötlettel abszolút egyetértők táborát leginkább a fiatal (40 év alatti), felsőfokú végzettséggel rendelkezők alkották. Sértőnek elsősorban a fiatal budapesti férfiak érezték a gondolatot, károsnak és diszkriminatívnak pedig az 50-59 éves korosztály tagjai tartották a speciális lehetőséget.