2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyarok a Suzuki Swiftet tartják a legnőiesebb autómárkának a TNS legfrissebb autós témákkal foglalkozó CARdiograph felmérése szerint. Az is kiderült, hogy a magyar lakossága harmada úgy véli, a női vezetők egy része ügyetlenebbül parkol, mint férfi társaik, egy női parkoló ötletét viszont "csak" 22 százalék tartja jónak.

A konkrét modellek közül magasan (13 százalékkal) a Suzuki Swiftet említették a legtöbben mint legnőiesebb autót. Jóval kisebb arányban ugyan, de az Opel Corsa (6 százalék), a Peugeot 206 (6 százalék) és a Toyota Yaris (5 százalék) tekinthetők még nőies imázzsal rendelkező modelleknek a felnőtt magyar lakosság vélekedése alapján.

A színpreferenciák tekintetében mind a megkérdezett nők, mind pedig a férfiak úgy vélték, hogy a legnőiesebb autószín a piros, azonban érdekes, hogy a férfiak ezt jóval nagyobb arányban gondolják így (férfiak 39 százalék, nők 20 százalék). A nők körében majdnem ugyan ilyen népszerű színnek bizonyult még a kék és az ezüst is (kék 16 százalék, ezüst 15 százalék), míg a férfiak szerint a nők a piros után az ezüst autószínt kedvelik leginkább.

A többség nem tartja ügyetlen vezetőnek a nőket

A TNS felmérése szerint a magyar lakosság harmada úgy véli, hogy a női vezetők egy része általánosságban ügyetlenebbül parkol, mint férfi társai. A válaszadók 57 százaléka szerint ugyanakkor a nők és a férfiak vezetési képességei semmiben sem különböznek.

A megkérdezettek 22 százaléka jó ötletnek tartja a nagyobb, úgynevezett női parkolók ötletét, 35 százalékuk azonban sértőnek, vagy egyenesen diszkriminatívnak nevezte azt a női vezetőkkel szemben. A női parkolóval kapcsolatos vélemények demográfiai összehasonlítása is érdekes eredményeket mutat: az ötlettel abszolút egyetértők táborát leginkább a fiatal (40 év alatti), felsőfokú végzettséggel rendelkezők alkották. Sértőnek elsősorban a fiatal budapesti férfiak érezték a gondolatot, károsnak és diszkriminatívnak pedig az 50-59 éves korosztály tagjai tartották a speciális lehetőséget.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!