A társaság közleménye szerint a vállalat 10 bázis repülőtérről 23 repülőgépet üzemeltet. Több mint 130 útvonalán közel 6 millió utast szállított 2008-ban. Júniusban nyílik a légitársaság legújabb, 11. bázisa Prágában, a flotta pedig további 4 új Airbus A320-as repülőgéppel bővül az idén.
A hatékony üzemeltetésnek és az alacsony áraknak köszönhetően a légitársaság növekedése a pénzügyi válság és a légiközlekedési általános visszaesés ellenére töretlen: 2009-ben várhatóan 30 százalékkal több utas veszi igénybe a Wizz Air járatait, mint az előző évben. Ezzel az idén a diszkont légitársaság várhatóan Közép-Kelet Európa legnagyobb légi utasszállítójává válik, megelőzve valamennyi hagyományos légitársaságot is a térségben - fogalmaznak.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a közlemény szerint a társaság sikerét az "ultra low cost" üzleti modellben látja. A Wizz Air a magyar piacon is a legnagyobb diszkont légitársaság, az idén várhatóan több mint egymillió utast szállít Ferihegyről, mintegy 30 százalékkal többet, mint a múlt évben. A jelentős bővítést a harmadik repülőgép beállítása teszi lehetővé, amely áprilisában érkezett Budapestre - derül ki a közleményből.
Az idén nyáron a Wizz Air új járatokat indított Madridba, Nápolyba és újraindította a nyári "slágerjáratait" is Ferihegyről: Várnába, Burgaszba, Korfura, Krétára, Rodoszra és Palma de Mallorcára is közlekednek a repülőgépei.
A társaságot 2003 szeptemberében Londonban jegyezték be, 2004 májusában pedig felszállt az első járata. Lengyelország után 2004 júniusában felszállt az első Wizz Air gép Budapestről, 2005 szeptemberében elindult a bolgár, 2006-ban pedig a román üzemelés.
2008-ban a Wizz Air kiterjesztette működését Ukrajnára, az idén pedig elindul Prágából is. Öt év alatt 18 millió utast szállított, 23 gépből álló flottája pedig az Airbus-szal kötött szerződés értelmében a következő öt évben 82 Airbus A320-asra bővül.