Az elmúlt években általános tendenciának mondható, hogy nőtt az alkoholmentes sörök piaca, és Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek ezek a termékek. Ezen felül az alkoholmentes sörök kapcsán megfogalmazódott a fogyasztókban az igazi söríz utáni vágy. Többek között ez a felismerés inspirálta a Dreher Sörgyárak Zrt-t arra, hogy tökéletesítsék az alkoholmentes termékük által nyújtott ízélményt.
Az alkoholmentes sör kategória egyik legújabb szereplője a Dreher 24, amelyet a Dreher Sörgyárak Zrt. egy évvel ezelőtt vezetett be. A termék különlegessége, hogy igazi, kesernyés sörízzel rendelkezik.
A Dreher 24 első éve szép eredményekkel gazdagodott. A terméknek köszönhetően az előző év azonos időszakához képest több mint kétszeresére nőtt a Dreher Sörgyárak Zrt. részesedése a prémium alkoholmentes sörök piacán, aminek következtében 25 százalékos részesedéssel bír ebben a szegmensben az ACNielsen adatai alapján.
A felmérések szerint az alkoholmentes sör alapját képző új gyártási eljárást a fogyasztók nagyra értékelik.
A Dreher 24 idén elkönyvelhette első nemzetközi sikerét is. A sörök íz- és minőség-értékelő versenyéről, a Monde Selectionről a Dreher 24 ugyanis már az első évben kategóriájának aranyérmével tért haza.
MTI/Menedzsment Fórum