2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyar felnőttek döntő többsége, négyötöd része tud főzni. Ugyanakkor a férfiak egyharmada, a nőknek pedig kétharmada kedveli is a főzést - többek között ezt állapította meg a GfK Piackutató Intézet Étkezési szokások 1989-2003 című felmérése.

A korábbi évekhez képest valamelyest többen vannak, akik nem szívesen készítenek maguknak ételt. A főzni nem tudók aránya tizennégy év alatt öt százalékponttal nőtt, és 19 százalékot ér el. A nők mellett a 30 évesnél idősebb korosztályra jellemző, hogy az átlagosnál többen tudnak és szeretnek főzni.

Jövedelem szerint az alacsonyabb jövedelmű háztartásban élők között többen tudnak vagy szeretnek főzni, a magasabb jövedelműben élők között kevesebben.

Regionálisan Dél-Dunántúl a pozitív, Budapest a negatív rekorder a főzni tudásnál. Baranya-Somogy és Tolna megyében a válaszadók 70 százaléka, Budapesten viszont csak 44 százaléka tud is, és szeret is főzni.

Az egészséges táplálkozásra törekvők, rendszeresen étkezők, hasukat kedvelők körében szintén átlag feletti a főzni tudók és kedvelők aránya.

Az élelmiszer marketing számára fontos felmérést a 15 éves és idősebb lakosságot több szempontból reprezentáló 1000 fő személyes megkérdezésével bonyolították le, idén tavasszal. Így az időbeli összehasonlítás révén kialakultak a magyar lakosság étkezési szokásainak változásai és fő trendjei.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!