Ulrich Rotermund, a Beate Uhse AG elnöke és legnagyobb részvényesének bejelentése szerint a társaság további terjeszkedéséhez friss tőkét kíván bevonni. A befektetők felkutatására, és az új részvények kibocsátásával a HypoVereinsbank Mergers & Acquisitions (egyesülési és felvásárlási) részlegét bízták meg. Rotermund a lépést azzal magyarázta, hogy a cégvezetés véleménye szerint itt az alkalom a társaság további expanziójára. A társaság szerint ugyanis az erotikus termékek társadalmi elfogadottsága soha nem tapasztalt módon javult az elmúlt időszakban, melynek köszönhetően a potenciális vásárlók köre jelentősen bővült.
![](http://outside.mfor.hu/mfor/images/1721beateuhse_ws.jpg)
A hosszútávon a részvényesi értéket jelentősen növelő terjeszkedés azonban külső forrásból hatékonyabban finanszírozható, mintha hiteleket venne fel a cég, vallja az elnök. A lépés nem előzmény nélküli, 1999-ben egyszer már bocsátott ki részvényeket a vállalat, az akkor befolyt összegből jelent meg nemzetközi porondon a korábban csak a német piacon érdekelt vállalat.
A Beate Uhse azóta 16 országban nyitott boltokat, a katalógusból rendelőkkel együtt több milliós vevőköre, magazinja és tévéműsora van. A Beate Uhse név 63 millió eurót ér, magát a márkanevet a német gazdaság 50 legjelentősebb brandje közt tartják számon. A cég éves forgalma meghaladja a 285 millió eurót, amellyel a társaság ezen piaci szegmensen vezető. Ami a társaság magyar érdekeltségeit illeti, 2005-ben a Teréz körúton nyílt bolt a cég egyik legnagyobb európai üzlete. Kevésbé ismert, hogy a vállalat nevével fémjelzett és világszerte forgalmazott erotikus játékszerek egy jelentős részét Magyarországon gyártják.