1p

Az Országos Egészségfejlesztési Intézet eseti megbízást adott a Forward Digital Works online reklámügynökség részére, amelynek során a Forward készítette a kapcsolódó TCR kampány online hirdetési anyagait.

Az OEFI júniustól indította el Szívbarát Munkahely kampányát, amelynek célja felhívni az emberek figyelmét arra, hogy figyeljenek oda szívük egészségére - a munkahelyükön is.

A kampány során elsősorban a munkavállalókat szólítják meg egy pályázat keréteben: bárki nevezheti a saját munkahelyét, amennyiben cége tesz a dolgozók szívének egészségéért. A kampány a munkaadókat is megcélozza, hogy ők is segítsék a szívbarát életmód megvalósítását azokban az órákban, amelyet a dolgozók a munkahelyükön töltenek.

A szív egészségének megőrzését küldetésének tekintő Flora márka a kampány fő támogatója, azonban más vállalatok is csatlakoztak a projekthez.

A kampány online kreatívjainak és a weboldalának elkészítését a Forward Digital Works végezte a projekt egyéb offline anyagait is készítő Oysterling reklámügynökség tervei alapján. Az online kampány tervezését az Unilever médiaügynöksége, a PHD végezte, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!