Az OEFI júniustól indította el Szívbarát Munkahely kampányát, amelynek célja felhívni az emberek figyelmét arra, hogy figyeljenek oda szívük egészségére - a munkahelyükön is.
A kampány során elsősorban a munkavállalókat szólítják meg egy pályázat keréteben: bárki nevezheti a saját munkahelyét, amennyiben cége tesz a dolgozók szívének egészségéért. A kampány a munkaadókat is megcélozza, hogy ők is segítsék a szívbarát életmód megvalósítását azokban az órákban, amelyet a dolgozók a munkahelyükön töltenek.
A szív egészségének megőrzését küldetésének tekintő Flora márka a kampány fő támogatója, azonban más vállalatok is csatlakoztak a projekthez.
A kampány online kreatívjainak és a weboldalának elkészítését a Forward Digital Works végezte a projekt egyéb offline anyagait is készítő Oysterling reklámügynökség tervei alapján. Az online kampány tervezését az Unilever médiaügynöksége, a PHD végezte, áll a társaság közleményében.