Az NNG Kft. az autóipari piac legnagyobb OEM és Tier 1 (azok az autóipari cégek, amelyek már többnyire a végső beszállítói a nagy autógyáraknak, és gyakran saját márkanevek alatt biztosítják az alkatrészeket) vállalatainak beszállítójaként folytatta stabil pénzügyi növekedését: a vállalat 42 százalékkal növelte nettó árbevételét, a bruttó árrés pedig jelentősen, 63 százalékkal növekedett a 2011-es évhez képest.
A sikerek a Tier 1 partnerekkel és a velük szerződésben álló autógyártókkal való együttműködésben és a legfontosabb piacokon való regionális jelenlét erősítésében gyökereznek. Az NNG a helyi igényeket messzemenőkig figyelembe véve fejleszti az iGO Navigációs Motorra épülő navigációs megoldásait, melyet a japán, kínai, indai és dél-koreai piacok alaposan meghálálnak: az NNG exportja egy év alatt 50 százalékkal növekedett. A partnerek által támasztott egyre növekvő igények kielégítésére a tágasabb székhelyre költöző vállalat 35 százalékkal növelte munkatársainak létszámát, és hasonló ütemű növekedést tervez ebben az évben is.
"Sikereinket annak köszönhetjük, hogy professzionális szakembereinkkel megbízható szoftvert készítünk – mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy világszerte a legnagyobb OEM és Tier 1 partnerekkel kötjük sorban a szerződéseket. A globális autóipari line fit navigációs piacon 14 százalékos piaci részesedést értünk el 2012-ben, ami ma már 25 százalék körül jár. Célunk, hogy az iGO Navigációs Szoftverből a következő években 30 millió licencet értékesítve 40 százalékra növeljük részesedésünket" - mondta el Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója.
mfor.hu