1p

Mi a legnagyobb probléma a hazai felsőoktatásban?
És a gazdaságban? Mennyit ér egy magyar egyetemi diploma?
Online Klasszis Klub élőben Ádám Zoltánnal, a Corvinusról elbocsátott egyetemi oktatóval

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdásztól!

2024. október 9. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Már az egymást követő harmadik negyedévben tudott nyereséget felmutatni a Volvo, amely a személyautó üzletég eladása után most már a haszonjárművekre koncentrál.

A saját modelljei mellett Mack, Renault és UD Trucks teherautó márkákat is forgalmazó svéd csoport a válság miatt hat egymást követő negyedévben még veszteséges volt 2008-2009-ben.

Az adózott eredmény 2,81 milliárd svéd korona volt a szeptemberrel végződött negyedévben, míg egy évvel korábban majdnem ugyanennyi volt a veszteség. Elemzők 2,42 milliárdot vártak.

A jövedelmezőséget nemcsak azt javította, hogy a gazdasági fellendülés beindulásával megnőtt az érdeklődés a teherautók iránt - a bevétel 32 százalékkal 64 milliárd koronára emelkedett -, hanem beértek a 2009-ben foganatosított költségcsökkentő intézkedések gyümölcsei is.

A német Daimler után a világ második legnagyobb teherutógyártójának üzemi eredménye 4,91 milliárd koronát tett ki, egy évvel korábban még 3,29 milliárd volt a veszteség. Elemzők 4,22 milliárdot vártak.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!