Múlt héten a vállalat illetékesei a korábban közzétett 2-4 százalékos előrejelzést 1 százalékra módosították, de még így is túlbecsülték társaságuk teljesítményét. Lee Scott vezérigazgató szerint a kiábrándító eredmény egyik legfőbb oka, hogy túl sok trendi, viszonylag drága árucikk került a szupermarketek polcaira - írja az AP.
A különböző munkavédelmi és diszkriminációs perekkel, vádakkal is szembenézni kénytelen üzletlánc eközben rendületlenül terjeszkedik tovább: októberben jelentette be, hogy száz boltból álló hipermarketláncot vásárol Kínában. A cégnek jelenleg 66 szupermarketje van a távol-keleti országban, ezt a következő öt év során ötszörösére kívánja növelni. A szóban forgó hipermarketeket a tajvani Trust-Marttól venné át az amerikai társaság, s ezzel francia riválisa, a Carrefour elé kerülne Kínában.