2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A T-Online Magyarország előrejelzése szerint az idén az online hirdetési piac ötven százalékkal nagyobb bevételt könyvel majd el, mint tavaly. Akkor ennek a piaci szegmensnek a növekedése negyven százalékos volt az előző esztendőhöz képest - írja a Napi Gazdaság.

Egyre több megy online-ra

A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) szerint 2006 harmadik negyedévében egymilliárd 84 millió forint volt a nyolc MOHI-tag együttes tiszta online hirdetésbevétele, 50,9 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. Az idei első háromnegyed évben a MOHI-tagok hárommilliárd 379 millió forintos forgalmat bonyolítottak le, ez a tavalyi kétmilliárd 202 millióhoz képest 53,5 százalékos bővülés.

Az online hirdetési piac hozzávetőleg hetven százalékát képviselő MOHI-ba tartozó online kiadók (Habostorta, HáziPatika.com, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online [origo] portfolió és iWiW) 2003 óta negyedévente összesítik tiszta - ügynökségi jutalékot és egyéb, nem online hirdetésből származó forgalmukat nem tartalmazó - bevételeiket, és hozzák nyilvánosságra az adatokat.

Az idei év első három hónapjában 71 százalékkal ért el több bevételt a MOHI, mint 2005 első negyedében, és az első féléves 55 százalékos növekedés is kiugrónak számít. A 2006-os parlamenti választások kampányában a politikai pártok intenzíven használták az online médiumokat, aztán jött a németországi focivébé, ami újabb nagyszerű alkalommal szolgált az extra hirdetési költésekre.

Az idén az első háromnegyed évben a MOHI-tagoknak kis híján annyi volt a bevételük, mint tavaly egész évben. Egyes ágazatok - amilyen például a pénzügyi szektor vagy az autóipar - folyamatosan növelik online költéseiket, megteremtve ezzel a piacbővülés szilárd, évekig eltartó alapjait - összegzi a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!