2p

A magyar huszonévesek imádnak letölteni és chatelni, viszont nem túlságosan kreatívak - derült ki az Opel és a KRC Research felméréséből, melyben nyolc európai ország fiataljainak szórakozási szokásait mérték fel az internethasználattól kezdve az utazáson keresztül a zenehallgatásig.

A magyar huszonévesek 60 százaléka szeret zenét letölteni az internetről, mely a legmagasabb arány egész Európában - az átlag mindössze 52 százalék. A kérdezőbiztosok arról nem faggatták a fiatalokat, hogy legális forrásból, vagy kalózoldalakról töltenek-e le a magyar huszonévesek.

A zeneletöltés után a második legkedveltebb internetes időtöltés a vásárlás, bár a kereskedelmi statisztikákat böngészve ez vélhetően inkább csak nézelődést jelent. A fogadókészség azonban megvan: az adatok alapján a magyar fiatalok 55 százaléka nem zárkózik el az online vásárlástól, ami bíztató jövőt jósol a szaporodó webáruházaknak.

Kevéssel marad el a vásárlástól a chatelés népszerűsége. Bár a németek a legpletykásabb nemzet egész Európában, az átlagot mi is túlszárnyaljuk a magunk 53 százalékával. Messze lemaradtunk viszont a kreativitás terén. Míg a spanyolok 17, a franciák 15 százaléka blogol, weboldalt tervez, vagy grafikai programokkal múlatja az időt, nálunk ez az arány mindössze 9 százalék, mellyel az utolsó helyen kullogunk a belgákkal karöltve.

A felmérés egyik legérdekesebb eredménye, hogy a spanyolok igen, a hollandok viszont egyáltalán nem szeretik az internetes erotikát: utóbbiak mindössze 6 százaléka böngész rendszeresen felnőtt oldalakat. Mi ebben is átlag felett teljesítünk.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!