1p

Az Adidas újra az első számú márka szeretne lenni a sport világában. A Nike azonban máris ellenoffenzívába kezdett - méghozzá a futballpályán.

A Nike már most kezdi megközelíteni vetélytársát. Míg az Adidas futballhoz kapcsolódó forgalma jelenleg 920 millió dollár, addig a Nike-é 720 millió, ami jelentős növekedés az előző évben regisztrált 500 millió dollárhoz képest. Sőt Phil Knight nemrég elárulta, hogy cége a 2007-es évre a futballpiacon egy milliárd dolláros forgalmat tervez.

Kapcsolódó anyag
Tovább tart a cipőháború
Márkák harca a gyepen
1,4 milliárd a kedvenceknek
Kitiltották a Niket a foci vb-ről


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!