2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tulajdonosváltást jelentettek be az Adverticumnál, Magyarország piacvezető hirdetés-kiszolgálójánál. Az eddig 26 százalékkal rendelkező Jellen Kornél által képviselt magánbefektetői csoport a B&P Braun & Partnersnek adta el tulajdonrészét.

A B&P Braun & Partners 26 százalékos minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán piacvezető Adverticum Zrt-ben. Az eladó a Jellen Kornél által képviselt magánbefektetői csoport. A tulajdonosváltás a jelenlegi működést nem befolyásolja, ugyanakkor a szinergiák, a bővülő tudás, üzleti potenciál és közös fejlesztések révén jelentősen támogatja az Adverticum növekedési potenciálját.

Az akvizíció révén a B&P csoport újabb jövőiparágba fektet be, ezúttal a tanácsadói piac mellett a médiapiac egy fontos háttérterületén. Az Adverticum az online hirdetések kiszolgálása terén piacvezető, e piaci szegmensben érdekeltségekkel rendelkezik Romániában és Ausztriában is. Ezen túl az Adverticum saját fejlesztésű tartalomkiszolgáló rendszerrel rendelkezik. Az Adverticum piaci pozíciója, tervezett fejlesztései, működési területei számos szinergiát rejtenek a B&P Braun & Partners csoporttal és a tulajdonosi kapcsolaton túli stratégiai partnerség mindkét cég számára előnyöket kínál.

A B&P Braun & Partners az elmúlt időszakban növelte piaci részesedését Romániában, ahol branding cégben szerzett tulajdont, valamint néhány hónappal ezelőtt – a tanácsadó cégek között elsőként – social media officer-t nevezett ki. A B&P Braun & Partners 2010-ben fejlesztette ki a márkák erejét feltáró Brand Community Survey-t, amely a vállalat kutatási termékei sorában a CSR 24/7-t és a Reputation Ratinget követi. A B&P Braun & Partners tulajdonszerzése beleillik abba a stratégiai üzletfejlesztési folyamatba, amely az organikus fejlődés mellett a határterületek szisztematikus megismerésére, és az ezen a megismerésen alapuló továbblépésre koncentrál.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!