A B&P Braun & Partners 26 százalékos minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán piacvezető Adverticum Zrt-ben. Az eladó a Jellen Kornél által képviselt magánbefektetői csoport. A tulajdonosváltás a jelenlegi működést nem befolyásolja, ugyanakkor a szinergiák, a bővülő tudás, üzleti potenciál és közös fejlesztések révén jelentősen támogatja az Adverticum növekedési potenciálját.
Az akvizíció révén a B&P csoport újabb jövőiparágba fektet be, ezúttal a tanácsadói piac mellett a médiapiac egy fontos háttérterületén. Az Adverticum az online hirdetések kiszolgálása terén piacvezető, e piaci szegmensben érdekeltségekkel rendelkezik Romániában és Ausztriában is. Ezen túl az Adverticum saját fejlesztésű tartalomkiszolgáló rendszerrel rendelkezik. Az Adverticum piaci pozíciója, tervezett fejlesztései, működési területei számos szinergiát rejtenek a B&P Braun & Partners csoporttal és a tulajdonosi kapcsolaton túli stratégiai partnerség mindkét cég számára előnyöket kínál.
A B&P Braun & Partners az elmúlt időszakban növelte piaci részesedését Romániában, ahol branding cégben szerzett tulajdont, valamint néhány hónappal ezelőtt – a tanácsadó cégek között elsőként – social media officer-t nevezett ki. A B&P Braun & Partners 2010-ben fejlesztette ki a márkák erejét feltáró Brand Community Survey-t, amely a vállalat kutatási termékei sorában a CSR 24/7-t és a Reputation Ratinget követi. A B&P Braun & Partners tulajdonszerzése beleillik abba a stratégiai üzletfejlesztési folyamatba, amely az organikus fejlődés mellett a határterületek szisztematikus megismerésére, és az ezen a megismerésen alapuló továbblépésre koncentrál.
Adverticum: Braunék vették meg Jellenék tulajdonrészét
Tulajdonosváltást jelentettek be az Adverticumnál, Magyarország piacvezető hirdetés-kiszolgálójánál. Az eddig 26 százalékkal rendelkező Jellen Kornél által képviselt magánbefektetői csoport a B&P Braun & Partnersnek adta el tulajdonrészét.