3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Persze, ha a Wal-Mart, az AOL/Time-Warner, a Coca-Cola vagy a Microsoft között választhatok, ellenben semmi esetre sem, ha az AT&T, a Bridgestone, a Philip Morris, és különösen ha az Exxon-Mobil a választható vállalatok.

A győztesek közül a Coke bizonyult termékeinek erőssége folytán a legvonzóbbnak - az üdítőital-gyártó céget választók 51%-a nyilatkozta, hogy ez volt az első számú kritérium, miközben termékkínálatának köszönhetően semelyik másik vállalat nem szerzett 15%-nál több vezérigazgatói szavazatot.

A Brouillard vezetője a legáhítottabb vezérigazgatói állások kiválasztásakor több kiemelt demográfiai jellegzetességre is felhívta a figyelmet: Az AOL/Time-Warnert többször nevezték meg felső- és középvezetők, mint egyszerű szakemberek, ami arra enged következtetni, hogy e vállalat a vállalati előremenetel szempontjából sóvárgott hely.

A technológiai/kommunikációs vállalatokat az USA észak-keleti és nyugati részén élő válaszadók sokkal vonzóbbnak találták, mint akár a déli, akár a középső területek lakói, ami logikus következménye annak, hol találhatók a munkahelyek és a legfőbb piaci szereplők.

A szakemberek sokkal kisebb hangsúlyt fektettek a vállalati teljesítményre (72%), mint a felsővezetők (87%). A felsővezetők azonban sokkal inkább hajlottak arra, hogy az innovációt és a kreativitást nevezzék meg egy bizonyos vállalat kiválasztásának kritériumaként (33%), szemben a középvezetőkkel (20%) és a szakemberekkel (24%).

A nők határozottan jobban vonzódnak a recesszióbiztos vállalatokhoz (36%), mint a férfiak (17%). Ehhez hasonlóan, a 35 év alatti válaszadók gyakrabban hangsúlyozták a recesszióval szembeni védettséget (40%), mint akár a 35-54 év közöttiek (29%), vagy az 55 év felettiek (csupán 16%). "Ez nagyon érdekes megfigyelés - arra enged következtetni, hogy a fiatalabb generáció vagy józanabb és realisztikusabb a vállalati hírnév értékelésekor, vagy inkább naivabb, mint azok, akik már átéltek néhány gazdasági ciklust és arra a meggyőződésre jutottak, hogy a recesszióbiztos vállalat nem létezik" - mondta Lyddan úr.

A legkívánatosabb vezérigazgatói állások:

1. Wal-Mart Stores
2. Microsoft
3. Coca-Cola
4. AOL/Time-Warner
5. Exxon-Mobil
6. Home Depot
7. General Electric Corp.
8. Pfizer
9. Walt Disney Co.
10. Eli Lilly



A legkevésbé kívánatos vezérigazgatói állások:

1. Exxon-Mobil
2. Philip Morris
3. Microsoft
4. AOL/Time-Warner
5. Cisco Systems
6. AT&T
7. Bridgestone/Firestone
8. Verizon
9. Lucent Technologies
10. Intel


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!