3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Persze, ha a Wal-Mart, az AOL/Time-Warner, a Coca-Cola vagy a Microsoft között választhatok, ellenben semmi esetre sem, ha az AT&T, a Bridgestone, a Philip Morris, és különösen ha az Exxon-Mobil a választható vállalatok.

A győztesek közül a Coke bizonyult termékeinek erőssége folytán a legvonzóbbnak - az üdítőital-gyártó céget választók 51%-a nyilatkozta, hogy ez volt az első számú kritérium, miközben termékkínálatának köszönhetően semelyik másik vállalat nem szerzett 15%-nál több vezérigazgatói szavazatot.

A Brouillard vezetője a legáhítottabb vezérigazgatói állások kiválasztásakor több kiemelt demográfiai jellegzetességre is felhívta a figyelmet: Az AOL/Time-Warnert többször nevezték meg felső- és középvezetők, mint egyszerű szakemberek, ami arra enged következtetni, hogy e vállalat a vállalati előremenetel szempontjából sóvárgott hely.

A technológiai/kommunikációs vállalatokat az USA észak-keleti és nyugati részén élő válaszadók sokkal vonzóbbnak találták, mint akár a déli, akár a középső területek lakói, ami logikus következménye annak, hol találhatók a munkahelyek és a legfőbb piaci szereplők.

A szakemberek sokkal kisebb hangsúlyt fektettek a vállalati teljesítményre (72%), mint a felsővezetők (87%). A felsővezetők azonban sokkal inkább hajlottak arra, hogy az innovációt és a kreativitást nevezzék meg egy bizonyos vállalat kiválasztásának kritériumaként (33%), szemben a középvezetőkkel (20%) és a szakemberekkel (24%).

A nők határozottan jobban vonzódnak a recesszióbiztos vállalatokhoz (36%), mint a férfiak (17%). Ehhez hasonlóan, a 35 év alatti válaszadók gyakrabban hangsúlyozták a recesszióval szembeni védettséget (40%), mint akár a 35-54 év közöttiek (29%), vagy az 55 év felettiek (csupán 16%). "Ez nagyon érdekes megfigyelés - arra enged következtetni, hogy a fiatalabb generáció vagy józanabb és realisztikusabb a vállalati hírnév értékelésekor, vagy inkább naivabb, mint azok, akik már átéltek néhány gazdasági ciklust és arra a meggyőződésre jutottak, hogy a recesszióbiztos vállalat nem létezik" - mondta Lyddan úr.

A legkívánatosabb vezérigazgatói állások:

1. Wal-Mart Stores
2. Microsoft
3. Coca-Cola
4. AOL/Time-Warner
5. Exxon-Mobil
6. Home Depot
7. General Electric Corp.
8. Pfizer
9. Walt Disney Co.
10. Eli Lilly



A legkevésbé kívánatos vezérigazgatói állások:

1. Exxon-Mobil
2. Philip Morris
3. Microsoft
4. AOL/Time-Warner
5. Cisco Systems
6. AT&T
7. Bridgestone/Firestone
8. Verizon
9. Lucent Technologies
10. Intel


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!